Chapter 17 (Only Zawgyi)

3.8K 191 26
                                    


မနက္ကတင္ထားတဲ့ အပိုင္းပါပဲေနာ္...။ Zawgyi ကို တခ်ိဳ႕က မရဘူးေျပာ‌ေနၾကလို႔ သက္သက္ျပန္တင္ေပးရင္ရမလားလို႔ ထပ္တင္ထားတာပါ...





ေဝ့ရင္းကိုေတြ႕ဖို႔ ဘယ္လိုႀကံရမလဲမသိတာမို႔ ေနာက္ဆုံး ေဆး႐ုံထဲဝင္ေတြ႕ဖို႔ပဲ ဆုံးျဖတ္လိုက္ေတာ့တယ္...။ Ward ထဲဝင္ဝင္ခ်င္းပဲ သူ႕ကိုရွာေနမိေပမယ့္ ဟိုလူကို အရင္ေတြ႕လိုက္တာ...

ေဝ့ရင္းသေဘာက်တဲ့သူမို႔ အေဝးကေနပဲ လွမ္းအကဲခတ္ေနလိုက္မိတယ္...။ ဒီ‌ေကာင္ေလးက ဘာလို႔ ဒီေလာက္ႀကီးတဲ့သူကို သေဘာက်ရတာလဲ...။ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ကိုယ့္ထက္ႀကီးတာကို သေဘာက်တတ္မွန္း နားလည္ေပမယ့္ ဒီေလာက္ႀကီး ကြာတာကို သေဘာက်ေနတာမ်ိဳးက် တစ္မ်ိဳးပင္...

ဒီလူ ေတာ္ေတာ္ ၾကည့္ေကာင္းတာေတာ့ ျငင္းမရ...။ ငယ္ငယ္ကဆို ဒီထက္ေတာင္ ေခ်ာခဲ့မယ့္ပုံပင္...။ သူ႕ပုံစံက လူတစ္ေယာက္ အားကိုးခ်င္ေလာက္တဲ့ ပုံစံမ်ိဳး အေနအထားမ်ိဳးမွာေတာ့ ရွိသား... ဒါေၾကာင့္ ေဝ့ရင္းက သေဘာက်တာလား...။ တခ်ိဳ႕ေတြလို ပိုက္ဆံရွိတဲ့ လူႀကီးေတြကို လိုက္ကပ္တတ္တဲ့ ေကာင္ေလးမ်ိဳးလို႔ ဆိုရေအာင္လည္း ေဝ့ရင္းက အဲ့လူထက္ေတာင္ ခ်မ္းသာေသးတယ္...

ဘာလို႔လဲ စဥ္းစားမရမယ့္တူတူ ေကာင္တာက လူေတြကို ေမးၿပီး ေဝ့ရင္းကို ရွာဖို႔ ဝင္လာလိုက္ေတာ့တယ္...။ သူ လွည့္ၾကည့္လာတာမို႔ ၿပဳံးေတာ့ ၿပဳံးျပခဲ့လိုက္ပါေသးတယ္...။ ၿပိဳင္ပြဲစၿပီလို႔ အခ်က္ျပတဲ့ အၿပဳံးမ်ိဳးေပါ့...

သူ႕ေဘးကေန ျဖတ္သြားတဲ့အထိ လိုက္ၾကည့္ေနတယ္လို႔ ခံစားမိတာမို႔ အနားေရာက္မွ ေခါင္းညိတ္ျပၿပီး reception ကၫႊန္ျပရာ အေပၚထပ္ကိုတက္လာလိုက္ေတာ့သည္...


ကြၽန္ေတာ့္ကို ၿပဳံးျပႏႈတ္ဆက္သြားတဲ့ေကာင္ေလးကို တစ္ေနရာမွာ ရင္းရင္းႏွီးႏွီးျမင္ဖူးတယ္လို႔ ခံစားမိတာေၾကာင့္ ေသခ်ာလိုက္ၾကည့္ေနလိုက္မိတာ...။ အသက္ႀကီးလာလို႔ မွတ္ဉာဏ္ေတြ မေကာင္းေတာ့တာလားပဲ...ဘယ္ေနရာမွာ ေတြ႕ဖူးလဲ စဥ္းစားလို႔မရ...။ အသိျဖစ္ေနမွာစိုးလို႔သာ ျပန္ၿပီး ၿပဳံးျပလိုက္ရတာ သူ႕ကို ကြၽန္ေတာ္ တကယ္မမွတ္မိ...




Perfect Imperfection (Season 2) [Completed]Where stories live. Discover now