Chapter 7

7.3K 902 204
                                    


ကျွန်တော် ဆေးရုံရောက်နေတာတောင် ကျန်းချန်တို့ကားက ရောက်မလာသေး...။ စစ်ကျွေးက ဒီနေ့ Duty ရှိနေတာမို့ သူ့ကို လိုအပ်မယ့် ဆေးတွေ အသင့်ပြင်ခိုင်းထားလိုက်ရတယ်...

လူက ဆေးရုံရှေ့ ခေါက်တုံ့ခေါက်ပြန် လျှောက်ရင်း...‌တော်တော်လေး စိတ်ပူမိနေတာမို့ ကိုယ်တိုင်ပဲ လမ်းထွက်ကြိုရတော့မလို တွေးနေတုန်း ကျန်းချန်တို့ကားက ဆေးရုံရှေ့တည့်တည့်ကို ရောက်ချလာတယ်...

နောက်ခန်းတံခါးပြေးဖွင့်ရင်း ကျန်းလီလီ ပေါင်ပေါ်က ဖြူဖျော့ပြီး ချွေးတွေလည်းနစ်နေတဲ့ ကလေးကို ပွေ့ချီလိုက်ရတယ်...

" ဟာ...ကလေးက သတိတောင်မေ့နေပြီ ကျန်းချန်..."

" ဟမ်...ဒါဆို မြန်မြန်ကုပါဦး ငါ့သားကို လုပ်ပါဦးဟ...။ သူခုနက accident မြင်ပြီး တော်တော်လန့်သွားတာနေမှာ..."

" လုပ်ပါဦး Dr. ရယ် သားလေးက ငယ်ငယ်တည်းက accident မြင်ရင် အရမ်းကိုလန့်ပြီး သတိမေ့သွားတတ်တယ်..."

" ပါးပါး ဒီမှာ ဒီကုတင်မှာချ..."

တစ်ယောက်တစ်မျိုး အမျိုးမျိုးစိတ်ပူနေကြတဲ့ ဘယ်သူ့စကားကိုမှ ပြန်မပြောနိုင်ပဲ...စစ်ကျွေးပြတဲ့ ကုတင်ပေါ်  ကလေးကို အသာချပေးလိုက်သည်...။ နားကြပ်က ပါမလာတော့ စစ်ကျွေးလည်ပင်းမှာ ချိတ်ထားတဲ့ နားကြပ်သာဖြုတ်ယူပြီး ကလေးကို စမ်းသပ်လိုက်တယ်...။ Pressure တိုင်းတော့လည်း သွေးပေါင် တော်တော်ကျနေပြီမို့ လိုအပ်မယ့်ဆေးတွေ ဘယ်သူ့မှ on မနေတော့ဘဲ ကိုယ်တိုင်သာ ဆေးပြင်ပြီး ထိုးပေးလိုက်တော့သည်...

" Yibo ငါ့သားလေး ရရဲ့လား ငါ England ပို့ပြီး ကုရမလား စိုးရိမ်ရလား..."

" ဟာ..England ထိတော့ပို့စရာမလိုပါဘူး ငါရှိနေတာပဲ ငါကုပေးမယ်...။ အရမ်းမစိုးရိမ်ရတော့ဘူး သူအရမ်းလန့်ပြီး သွေးအားနည်းသွားလို့ ခဏသတိမေ့သွားတာ ခဏနေသတိရလာမှာပါ..."

" အေးပါကွာ ငါစိတ်ပူလွန်းလို့ပါ...မင်းကုနိုင်တယ်ဆိုလည်း မင်းဆီပဲ ငါ့သားကို အပ်ပါတယ်...။ ဒီကလေး သက်သာနေပြီဆိုပြီး မင်္ဂလာဆောင်ခေါ်သွားမိတာ ငါ့အမှား လူများပြီး မူးသွားတာနေမှာ..."

Perfect Imperfection (Season 2) [Completed]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz