*FLASHBACK*
- 1 Ay Sonra -
İşler iyice boka sarıyordu. Jimin delirmek üzereydi. Bir aydır değişen hiçbir şey olmamıştı.
Bebeği aldırmamıştı. Aldırmayacaktı da..
Jaebum ile ilişkileri normaldi. Hâlâ arkadaşça devam ediyorlardı.
Jungkook ile ise..her şey tepetaklak olmuştu. O günden sonra hiç konuşmamışlardı. Ancak Jimin onda değişen şeyler olduğunu hissediyordu. Onu birçok kez çalıştığı mağazanın müdürünün kızı ile görmüştü. Müdür sürekli Jungkook'u övüyor ve daha fazla molaya çıkartıyordu. Sanıyordu ki Jungkook müdürün kızı ile sevgiliydi.
Onu özlemişti. Keşke bu iddiaya hiç girişmeseydi. Biraz daha bekleseydi en azından..bebeği farklı bir şekilde öğrenecekti ve Jungkook zaten çalışacaktı.
Her şeyi bok etmişti işte..
Hoseok Hyung'ı olanlardan sonra birkaç işini iptal edip 1 hafta sonra Kore'ye gelecekti. O geldiğinde işlerin yoluna girmesini umuyordu
Derin bir nefes alıp giyinme odasından çıktığında Eun ve Jungkook'u gülüşürken görmesiyle korkuyla bir adım gerileyip ikilinin ona dönmesine sebep oldu.
''Günaydın Jimin oppa.''
Birde bu var..Eun , Jimin ve Jungkook'un eskiden sevgili olduğunu bilmiyor. ''Sanada günaydın Eun-shi.''
Jungkook hiçbir şey söylemeden Eun'a döndü. ''Bende giyineyim artık. Mağaza açılmak üzere.''
Eun ''Tamam canım.'' dediğinde gülümseyerek mağazanın içine yöneldi. Jungkook ise yine hiçbir şey söylemeden soyunma odasına girdi.
İşte bu!
Fırsat bu fırsattı. Jungkook yalnızdı. Jimin onunla konuşabilirdi. Düşünmeden direk olarak giyinme odasına daldı.
Jungkook henüz giyinmeye başlamamıştı. Minik bedeni görmezden gelerek çantasını karıştırmaya devam etti.
Jimin minik parmaklarını, uzun parmaklara sararak Jungkook'u durdu.
''Jungkook..''
Kahve saçlı başını eğdi. Jimin'in gözlerine bakmak istemiyordu.
''Neden beni dinlemek istemiyorsun?''
Jungkook dinlemek istiyordu. Cesaret edemiyordu. Jimin'e inanmak istiyordu.
''Lütfen, daha açılışa yarım saat var. Dinle beni. Bir kez, lütfen. ''
Jungkook umutsuzca bakışlarını küçüğünün yüzüne çıkardı. Bakışlarının aksine kaba bir tonda cevap verdi. ''Ne?''
Jimin rahatlayarak gülümsedi. ''B-bak..b-ben hamileyim. Biliyorsun zaten ve..ben bu bebeğin babası ile büyümesini istiyorum. Sana yemin ederim, Jaebum ile aramızda hiçbir şey yok..''
Jungkook'un onu dinlediğinden emin olmak için bakışlarını yüzünde dolaştırdı. Ardından devam etti. ''B-ben o gün hamile olduğumu öğrenmiştim. Ve ne yapacağımı bilemeden bir içki aldım. Yolda Jaebum ile karşılaştık. B-ben fazla içmişim sarhoş olmuştum. O da beni otele götürüyordu. ''
''Öpüşüyordunuz Jimin..''
''J-jungkook sende biliyorsun. Ben içince çok sapıtırım. Akli dengem yerinde değildi. Jaebum asıl sarhoş birinden yararlandığı için-''
''Bana sevgili olduğunuzu söyledi!'' diye sinirle konuştu Jungkook.
''Kim?''
''O! Jaebum!''
Jimin yutkundu. ''J-jungkook..benim bundan haberim yok...'' kaşlarını çattı. Jaebum neden böyle bir şey söylemişti.
''Tabiki olmaz..elin adamının yanında hamile hamile içersen böyle olur!''
Jungkook doğrulup çantasındaki tişörtü çıkardı.
''Jungkook.. B-ben ne yapacağımı bilemedim. Çok şaşkındım. Ve kafam allak bullaktı. Kafamı boşaltmak için içtim. B-ben..''
Gözlerinin dolduğunu hissettiğinde bakışlarını büyüğünün yüzüne çıkardı. ''Beni affedemez misin? Ben seni her şeyde affettim. Her hatanı görmezden geldim. Uzun zaman benim paramı yemene izin verdim. Şimdi ise..evet hatalıyım. Hamileyken gidip içmemeliydim. Özellikle de başkasının yanında. Ama..ben sağlıklı düşünemiyordum''.
Derin bir nefes alıp devam etti. ''Ondan hamile olduğumu nasıl düşünürsün? Jungkook.. Sen benim ilkimsin. Geçmişte yaşadıklarını benim yanımda atlattın. Şimdi neden görmezden geliyorsun?''
Jungkook iç çekip kafasını salladı. ''Ne düşüneceğimi bilmiyorum.''
''Sadece unutalım ha? Bu iddiayı ve şu Jaebum'u. Yalnızca biz olalım.''
Jungkook gözlerini minik bedene dikti.
''Hem artık çalışıyorsun da. Biz..çok mutlu oluruz Kook. Sen, ben ve bebeğimiz..'' derken elini karnında gezdirdi.
Jungkook da minik parmakların okşadığı karna çevirdi bakışlarını. ''Bu nasıl olabiliyor?'' derken bebeği kastediyordu. ''Sen erkeksin.''
''Bilmiyorum. O bir mucize..sorgulamayı bıraktım artık. Sadece kabul ediyorum. O benim bebeğim.''
Jungkook iç çekti yeniden iç çekti.
''O bir mucize, evet. Ve..'' Jungkook, mavi saçlıya bir adım yaklaşarak devam etti. ''..bizim mucizemiz.'' gülümserken konuşmuştu.
Jimin hevesle bakışlarını Jungkook'a çıkardı. ''S-sen beni affediyor musun?''
''Evet.''
''Jungkook.. Seni seviyorum!'' dedi kollarını boynuna dolarken.
Jungkook da gergince kollarını ince bele doladı. ''Bende seni seviyorum..'' aklında olan birkaç endişe vardı.
Ancak bunların en başında gelen büyük bir sorunu vardı.
Eun ile sevgili olması..
O kızı postalaması gerekiyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby ✴ Jikook
Fanfiction''J-jungkook...k-kapıyı aç. Yalvarırım.*hıck*'' Kapının arkasında bulunan Jungkook sinirle bağırarak karşılık verdi. ''Karnındaki piçin sahibi kimse o kapıyı açsın sana Jimin. Siktir git evimin önünden..'' Daha fazla dayanamıyordu minik beden. Dizle...