*Günümüz* 13 Ekim
''Jimin?''
Jaebum'un neşeli sesiyle başını pencereden çekti mavi saçlı.
İfadesizce suratına bakarken sevgilisi devam etti. ''Doğum günün kutlu olsun.''
Jimin kaşlarını çattı. Doğru ya. Bugün onun doğum günüydü. Aklından çıkmıştı. Her doğum gününü dakika dakikasına hesaplarken, bu yıl unutmuştu.
''Ah..sağ ol.'' yeniden cama döndü.
''Hadi ama, neşelen biraz. Hâlâ Jungkook'un dedikleri mi aklında? Bebeği senden almayacak Jim.''
Jimin omzunu silkti. ''Evet. Alamaz.''
''Jimin..'' Jaebum yanına oturup mavi saçları eliyle geriye taradı. ''Üzüyorsun beni.''
''Jaebum.'' derken geri çekildi hafifçe. ''Ben bugün Hoseok Hyung'ın yanına gideceğim. Bir sıkıntı olmaz değil mi?''
''Ama plan yapmıştım. Çok eğlenecektik.''
''Çok yorgunum.''
Jaebum başını eğdi. ''Tamam. Nasıl istersen öyle olsun.'' ayağa kalkıp Mingyu'nun yanına ilerledi. ''Mingyu'yu götürecek misin?''
Jimin başını hafifçe iki yana salladı.
Sevgilisi gülümsedi. ''Jimin.. Seni ben bırakayım, hm?''
Minik neden ayağa kalkıp bitkince kapıya ilerledi. ''Gerek yok. Ben giderim.'' kapıda asılı duran montunu üzerine geçirdi.
''Kahvaltı etmeyecek misin?''
''Hoseok Hyung'ın yanında yerim bir şeyler.'' ve başka bir şey söylemeden odadan çıktı.
Yavaş adımlarla asansöre yönelmişti ki duyduğu ince hıçkırık sesiyle duraksadı.
Asansörün hemen yanında yere çökmüş ağlayan bir beden vardı. Eun?
O neden ağlıyordu?
Jimin yanına ilerledi. Eun?''
Genç kız başını kaldırıp Jimin'e odaklandı. ''Oppa?''
''Neden ağlıyorsun?'' her ne kadar Jimin'in bebeğini almak istemiş olsa bile, veya tamamiyle Jimin'in hayatını mahvetmiş olsa bile o bir genç kızdı. Ağlaması Jimin'in görmek isteyeceği son şeydi.
''Jungkook.''
''Jungkook mu? Yoksa ona bir şey mi oldu?'' korku bedenini kaplarken Eun başını ili yana salladı.
''H-hayır. O iyi. Ama..b-bana vurdu.''
''Ne?''
''Vurdu bana.'' yeniden hıçkırıklara boğulduğunda Jimin bu kez yanına çöktü.
''Neden?''
''B-ben..ben onu üzecek çok kötü bir şey yaptım.''
''Ne yaptın?'' derken kaşlarını çatmıştı Jimin.
''B-ben..onu aldattım.''
''Ne yaptın?!'' Jimin fazla bağırdığını fark ettiğinde sesini kısaltıp devam etti. ''Nasıl aldattın?''
''Uzun zamandır olan bir şeydi.'' dedi Eun titrek sesiyle. ''Jungkook'u seviyorum ama..sanırım artık ona olan aşkım azalıyor.''
Jimin suratını ekşitti. Bütün bu olanlar..mide bulandırıcıydı. Eun uzun zamandır Jungkook'u aldatıyorsa, neden bebeği istemişti? Jungkook'tan ayrılıp bebeği başka biriyle mi büyütecekti? İyiki de vermemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby ✴ Jikook
Fanfic''J-jungkook...k-kapıyı aç. Yalvarırım.*hıck*'' Kapının arkasında bulunan Jungkook sinirle bağırarak karşılık verdi. ''Karnındaki piçin sahibi kimse o kapıyı açsın sana Jimin. Siktir git evimin önünden..'' Daha fazla dayanamıyordu minik beden. Dizle...