✖Teklif

4.6K 389 222
                                    

Ultra Kısa Bir Başka Bölümle Daha Karşınızdayım.

Bu Bölümü Okuyanlar N'olur Oy Verin!!!

Ve Yorum Yapmayı Unutmayın 💜

*
*
*
*
*
*
*
*

*FLASHBACK*

İş çoktan bitmişti. Mağaza kapanmıştı. Jimin bu gece otelde kalacaktı. Ancak sabahtan beri Jungkook'un onunla otele gelmesini ve Jaebum denen o piçe barıştıklarını göstermeleri için yalvarıyordu.

Fakat Eun gelecekti ve Jungkook bir türlü Jimin'i ikna edememişti.

''Jungkook n'olur benimle otele gel.''

''Olmaz Jimin. Evde işlerim var.''

''Of Jungkook!''

Jimin sıkıntıyla oflayıp üstünü giyinmeye devam etti.

Jungkook gergince onu bekliyordu. Giyinip bir an önce gitmesini.

''Jimin hızlı ol hadi.''

Minik beden duraksayıp tuhaf bakışlarını Jungkook'a yolladı. ''Benden bir şey mi saklıyorsun sen?''

''N-ne alakası var Jiminie'm! Otelde akşam yemeğini kaçırma diye söylüyorum. Hamilesin sen sonuçta. Nasıl olduğunu anlayamasam bile..''

Jimin başını sallayıp bir süre sevgilisine baktı. Ardından yeniden üstünü giyinme işine devam etti. ''Sen neden burada bekliyorsun? Gitsene.''

Jungkook yutkundu. ''B-bir arkadaşım gelecek.''

Mavi saçlımız üniformalarını çantasına tıktı. ''Anlaşıldı şimdi senin derdin. Eun gelecek değil mi? Bu yüzden beni yollamaya çalışıyorsun.''

''Şey..evet Eun gelecek. Ama seni yollamaya falan çalışmıyorum.''

Jimin elindekileri bırakıp iri bedenin tam önünde durdu. ''Senin aranda ne var Eun'la? Sevgili misiniz?''

Jungkook gözlerini büyüttü. ''H-hayır.''

''Yalancı! Şimdilik biz ayrı olduğumuz için seni affediyorum. Hemen ayrıl ondan!''

Jungkook derin bir nefes aldı. ''Merak etme güzelim. Ayrılacağım.''

Jimin başını salladı. ''Güzel..''

~~~

Jimin mağazadan çıktığında Eun'un mağazaya girdiğini görmesiyle kaşlarını çattı

Jungkook'la o kızı yalnız bırakmak içine sinmese de başka çaresi yoktu. Hızlı adımlarla evine ilerlemeye başladı.

Baby ✴ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin