✖Akşam Yemeği

6.2K 438 309
                                    

*FLASHBACK*

Jimin karşısında ki Jaebum'u süzerken, siyah saçlı yemek yemeye çalışıyordu.

Jimin ise bir yandan yemek yiyor bir yandan da karşısındaki çocuğu delici bakışlarıyla çıldırtıyordu.

Jaebum isteksizce çatalını yeniden ağzına götürdüğünde, bir cesaret ile bakışkarını Jimin'in gözlerine çıkardı.

İki kahve topunun ona odaklandığını gördüğünde ise hemen bakışlarını tabağına indirdi.

Jimin karşısındaki çocuğun utangaç halleri ile eğleniyor ve daha fazlasını istiyordu. Çatalını bırakarak keyifle arkasına yaslandı ve doğruca bakışlarını siyah saçlıya dikti.

Rahatsız edici bir şekilde karşısında ki bedeni süzerken beden huzursuzca kıpırdandı.

En sonunda tereddütle sordu.

''J-jimin, neden öyle bakıyorsun?''

Kekelemesi, Jimin kıkırdamasını sağlamıştı.

''Rahatsız mı oldun? Üzgünüm.''

Jaebum bakışlarını kaçırıp arkasına yaslandı.

''Hayır da, öyle sordum.''

Jimin başını salladı.

''Ben doydum.'' derken önündeki tabağı daha da öne itekledi. ''Sen?''

''Bende öyle.'' diye karşılık verdi Jaebum.

''Masayı götürecek misin?''

''Evet.'' Jaebum ayaklanıp, mavi saçlının önünde saygıyla eğildi. ''Burada yememe izin verdiğiniz için teşekkür ederim.''

Jimin gülümsedi. ''Hemen gidiyor musun? Biraz daha kalabilirsin. İstersen.''

Jaebum'un irisleri bir an hevesle parladı. Ancak hemen sonra başını eğdi.

''Şey...ben çok isterdim ancak müşterilerle oturmamız yasak. Müdür yalnızca akşam yemeği için izin verdi.''

Jimin anlayışla başını salladı. ''Akşam yemekleri benimle yiyebilirsin. Zaten yalnızım. Bana arkadaş olursun.''

Jaebum heyecanla gülümsedi. ''T-tabi efendim.''

''Jimin. Efendim demene gerek yok. Jimin de.''

''Jimin.'' dedi Jaebum (y/n: SiskoCigkofte karakterine aşığım.) gülümseyerek.

Jimin de gülümseyerek karşılık verdiği sırada midesinde ki hareketlenme ile kaşlarını çattı. Ani gelen kusma isteğine karşı koymaya çalışsa da başarısız olup lavaboya koştu.

Jaebum şaşkınca ona bakarken peşinden gitmenin iyi fikir olduğuna karar verdi.

Jimin az önce yediği her şeyi bir bir klozete geri boşaltırken emdişeyle onu izledi siyah saçlı.

Baby ✴ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin