✖Ayrılık Kolay Oldu

9.4K 649 241
                                    

Jungkook, Jimin gittiğinden beri düşünüyordu. Üstüne fazla gittiğini bu zamana kadar fark etmemişti.

Ama artık bir yol bulmalıydı. Sonuç olarak Jimin gitmişti.

Bu onu merak ettiği gerçeğini değiştirmezdi.

Acaba nerede kalacak?

Jungkook'un aklına dün gece geldi. Birbirlerine olan tutkulu dokunuşları ve her daim dile getirdikleri birbirlerine olan aşkı anımsadı.

Derin bir iç çekti. Jimin'in bu kadar kolay vazgeçtiğine inanamıyordu.

Yarın çıkıp gelecek.

Jimin'in blöf yaptığına dair inanmaya çalışıyordu. Onun bu şekilde Jungkook'u terk ettiği gerçeğine inanmayı reddediyordu.

Gönlünü almalısın.

Jungkook iç sesine kulak verdi. Jimin'in gönlünü alabilirdi. Ama nasıl?

Kanepede duran telefonunu aldı. Mesaj kutusunu açtı ve Jimin'in adını seçti.

Onu arayıp üzgün sesini duymak istemiyordu.

Mesajlar > Jiminie'm:

Jk: Jimin?

Uzunca telefona baktı. Baktı, baktı ve mesaj balonundaki tik işaretinden iki tane olmasını bekledi. Ama olmadı.

Bir süre daha öylece telefona baktı. Ardından başka bir şey dikkatini çekti. Jimin'in resmi yoktu. Bu onu engellediği anlamına geliyordu.

Öfke iliklerini doldururken merakı ve miniğine olan aşkı daha ağır bastı.

Doğruca Jimin'in numarasının yazdığı kısma tıkladı.

Telefonu kulağına götürdü ve hanesinden gelmesini beklediği arama biplemesi sesini bekledi. (msmdldldkkdkdkdıdı bu ne amk)

Ama gelmedi. Onun yerine telefonun kapalı olduğunu söyleyen kadının sesini duydu genç adam. Kaşlarını çattı.

Merakı endişeye dönüşürken Hoseok Hyung'ını aradı.

''Kookiemiz? Sen beni arar miydin?'' diye neşeli bir ses duyduğunda konuşmaya başladı Kook.

''Hyung!''

Hoseok, Jungkook'tan gelen endişeli sesle kaşlarını çattı. ''Ne oldu Kook? Sesin kötü geliyor? Bir sorun yok değil mi?''

''Hyung...'' Jungkook duraksadı. ''...Jimin gitti hyung.''

''Ne? Nereye? Neden? Nasıl gitti Jungkook?''

Jungkook dolu gözlerini kırpıştırdı. ''Kavga ettik hyung. Ve o...evi terk etti. Bir iddiadan bahsetti. Ve gitti.'' sesi titremişti. Ona ulaşamıyordu ve bu canını sıkmıştı.

Aptal Jungkook. Bütün yükü ona yüklememeliydin.

''Sakin ol Kook. Ne iddiası bu?''

''B-ben tam anlamadım. O işten atılmıştı.''

''Tanrım Jungkook. Bana neden söylemediniz? Ne zaman atıldı?''

''Dün hyung. Benim yüzümden...geç kalmıştı. Hyung...ona yeni bir iş bulması gerektiğini söyledim ve o da her şeyi, her yükü onun omuzlarına yüklediğimi ve kendiminse onu seks ve para için kullandığımı söyledi.''

''Eee? İddia bunun neresinde?''

''O 'bensiz asla yapamazsın' dediğinde bende yapabileceğimi söyledim. Ve o da 1 sene boyunca ayrı kalıp 1 sene sonra ne halde olduğumuza bakmamız gerektiğini söyledi. Eğer 1 sene onsuz yapabilirsem yeniden bir araya gelebileceğimizi söyledi ve gitti!''

Baby ✴ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin