*FLASHBACK*
Sonraki gündü. Jimin mutluydu.
Otelden çıkmıştı ve işe gidiyordu.
Yeni işi ve 1 yıllık yeni hayatı için heyecanlıydı. Jungkooksuz bi hayat...
Jimin mağazanın kapısının önüne geldiğinde durdu.
Acaba Jungkook ne yapıyordu? İş bulabilmiş miydi? Kirayı kesin ödeyememişti. Evden atılmış mıydı?
Jimin endişeliydi. Jungkook başaramazdı. Bu yüzden geri dönmek istedi bir an. Jungkook'a yeniden iş bulduğunu ve her şeyin düzeleceğini söylemek istiyordu.
Hayır, diye içinden geçirerek başını salladı.
Mağazaya girerken derin bir nefes aldı.
Henüz açılmamıştı ve birkaç çalışan etrafta koşuşturuyordu.
Kıyafetleri raftan rafa taşıyor ve kasaları kullanılabilir hâle getiriyorlardı.
Jimin de onlara katılmak için mağazanın arka tarafına ilerledi.
İçeride bulunan, çalışanların üniformalarını giymesi için ufak bir oda vardı.
Oraya doğru ilerledi.
Odaya girdiği zaman iki kişinin daha giyinmek için orada olduğunu fark etmişti mavi saçlı karakterimiz.
Çantasını sıkıca tutup kapıyı kapadı.
Boğazını temizleyip ilk iş arkadaşlarını edinmek için atakta bulundu.
''Hey selam!'' sıkıcı bir başlangıç yaptığını düşünürken, odadaki iki çift göz ona çevrildi.
Biri siyah saçlı, büyük gözlü ve gözlüklü biriyken, diğeri ise...
Onun burada ne işi var?
Jimin'in aklına gelen ilk cümle bu olmuştu. Jungkook...
Kanlı canlı karşısındaydı.
''Merhaba.'' demişti diğer adam.
Jimin şaşkınca Jungkook'a bakmaktan adama cevap bile verememişti.
''Siz yeni gelenlersiniz.'' diye devam etti çocuk.
''Öyleyiz.'' Jungkook da Jimin kadar şaşkındı ancak yine de sırıtıyordu. Çocuğu yanıtlayan da o idi.
''Adın nedir?'' bu soru Jimin'e yöneltilmişti.
''J-jimin.''
''Jimin...hoşgeldin. Ben Heechul. Bu da Jungkook. O da senin gibi bugün başladı. Mağaza yeni açıldığı için birkaç yeni çalışan daha gelecek. Her gün yeni bir yüz görmeye alışın artık.'' diyip kıkırdadı Heechul.
Jimin zoraki bir şekilde gülümsedi. ''Memnun oldum.'' diye fısıldadı sessizce.
Heechul eşyalarını çantasına yerleştirmiş çantayı bir köşeye koymuştu.
''Ben çıkıyorum. Mağazanın açılmasına az kaldı. Acele edin.'' diyip ikiliyi yalnız bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby ✴ Jikook
Fiksi Penggemar''J-jungkook...k-kapıyı aç. Yalvarırım.*hıck*'' Kapının arkasında bulunan Jungkook sinirle bağırarak karşılık verdi. ''Karnındaki piçin sahibi kimse o kapıyı açsın sana Jimin. Siktir git evimin önünden..'' Daha fazla dayanamıyordu minik beden. Dizle...