2.1 Hullámvasút

1.7K 172 391
                                    

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


❝I've been having a hard time adjusting
I had the shiniest wheels, now they're rusting
I didn't know if you'd care if I came back
I have a lot of regrets about that
Pulled the car off the road to the lookout
Could've followed my fears all the way down❞

taylor swift - this is me trying

Az első gondolatom az volt, hogy ha Holly Halloway valóban ennél a kiadónál dolgozik, és tetszett neki a Mindjárt hajnal, akkor ez a nő egy hülye. Aztán szépen kinevettem saját magamat is, mert ha csak egy pillanatig is elhittem, hogy ez nem valami troll ostoba tréfája, akkor én egy még nagyobb hülye vagyok. Ja, mert majd nyilván beveszem, hogy egy jóindulatú szerkesztőcske ugrabugrál a sztoritól örömében, és van olyan idióta, hogy tetszik neki ez a kliséhalom nyáltenger baromság, ami összehányva, érdemtelen és ésszerűtlen népszerűséggel övezve hever a neten.

És még ha szerintem nem ez lenne a legborzalmasabb fércmű, amit az emberiség történelmében valaha írtak, akkor sem hittem volna el, hogy „pont ez az a szerencsés sztori, amit kiválasztott kiadó, egy nagyon egyedi és egyszeri ajánlat keretein belül".

Kiikszeltem a francba az egész levelezésemet, nem érdekelt. Átnéztem még a Wattpadra, de abból is elegem lett: belefutottam néhány divat wattpadosba, meg pár vitába, amik még talán izgalmasak is lettek volna, ha nem megint ugyanarról szólnak, mint mindig. Hogy akkor most a fanfiction jó-e vagy sem, meg hogy az olvasói visszajelzés hiányával most mi a helyzet, meg magadnak írj és ne a közönségnek, és a kedvencem: vajon a paródiakönyveknek van-e létjogosultságuk? Utóbbiba szívesen beleszóltam volna, de végül nem tettem. Hallgatni néha tényleg kifizetődőbb, mint védeni az igazunkat.

Gyorsan kimásoltam az egyik előre elkészített reklámomat, és kidobáltam néhány csoportba, hátha valaki végre észreveszi a Hamarosan pirkadot is a Mindjárt Hajnal mellett. Persze, erre nem sok esélyt láttam, de egyszerűen nem tudtam feladni, és egyre-másra írtam a különböző reklámokat, hátha az egyik végre beindítja a dolgokat. Viccesnek gondoltam, hogy majdnem annyi időt töltök a történet reklámjainak gondos előkészítésével, a képek megszerkesztésével, a tökéletes részlet keresgélésével, és a reklámszövegek megkonstruálásával, mint amennyit magára a történet megírására szánok, de ebbe egy idő után mindenki belenyugszik. És minden alkalommal elhisszük, hogy ez a kör most más lesz, hogy erre már jönnek az olvasók, aztán mégis csalódunk, de aztán úgyis csak magunkat hibáztatjuk, és a következő marketinganyagba még több időt és energiát ölünk. Minél inkább bebizonyítja nekünk az élet, hogy lehetetlen elérni a céljainkat, annál jobban futunk utánuk.

A jobb felső sarokban rákattintottam a levélke ikonjára, és úgy döntöttem, hagyok Corneliának egy üzenetet.

Feladó: wannabe_invisible

hype. - Vajon hány szerelmet bír még el a Wattpad?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora