6.3 Tanár úr, lécci!

981 74 493
                                    

Nem sokkal később a terem előtt vártam, hogy Becca kijöjjön, és túlessünk ezen a marhaságon. A diákok egymás után léptek ki az ajtón, és amikor már azt hittem, Becca lemászott egy ablak előtti fán, megjelent ő is.

– Na, mi történt? Ugye nem volt semmi baj? – tette fel a kérdést. Mellém lépett, belém karolt, és elindultunk a folyosón. Becca szerette éreztetni az emberekkel, hogy hozzá tartoznak.

– Á, semmi, holnap körbe kell vezetnem Petert, aki ma jött a suliba.

– Hú, ez szuper! Az egész napodat egy helyes pasival töltheted, ne mondd, hogy nem örülsz neki!

– Persze, az kéne még nekem – morogtam.

Beccával csak végigvonulni lehetett a folyosón, menni soha. Lassan lépkedtünk, és olyan érzés fogott el, mintha a hazatérési karnevál egyik kocsiján állnánk, annyi embernek integetett, és bár a többiek lökdösődve haladtak, belénk soha nem jött senki. Beccával egyik helyről a másikra érni is kész esemény volt, önmagában.

– A többiek az aulában állnak – csekkolta a telefonját. – Remélem, nem gond. Páran csatlakoznának, Mary tesiről, Luciana a suliújságtól, őt nagyon meg kell győznünk, meg Sue is ott lesz! – Alig várom. Azt sem tudtam, melyik barátnője melyik. – Amúgy, hogy sikerült a matek?

Az egyetlen sikerélmény a kudarcaim tengerén. Röviden összefoglaltam neki a feladatokat és a megoldásaimat, ő pedig lelkendezve helyeselt, és lépésenként megállt ölelgetni.

A másik három lány már a pad körül gyülekezve várt minket, amikor megérkeztünk, és egy perc múlva már kerültek is elő a telefonok. Becca a sajátja mellé a táskájából előhúzott egy tabletet is, és a kezembe adta.

– Tessék, te ezen nézd! A többiek mind letöltötték azóta az appot, de neked nem mondtam még, hol keresd, amikor leléptél. Ezen rajta van, be is állítottam, hogy az elején nyissa meg neked!

Mosolyt erőltettem az arcomra, és böngészni kezdtem.

– Szóval, meddig is jutottatok? – kérdezte Becca a többieket. – Sue mondta, hogy ő már régebb óta használja az oldalt, és ezt is elolvastad végig, ugye? – Sue olyan hevesen bólogatott, hogy két copfba font vörös haja alig bírta tartani az iramot a rázkódással. – Oké, Luciana, te tudtál olvasni az órán? Nem gond, ha nem, úgyis ez volt az utolsó óránk.

– Valamennyit. A tizedik részig jutottam.

– Én már az ötvenkettediknél tartok – szólalt meg Mary, mire felvontuk a szemöldökeinket. – Tesim volt – mutatott a begipszelt lábára, és hirtelen minden világos lett.

– Oké, akkor azért már beszélgethetünk róla, de azért óvatosan a spoilerekkel, nem akarjuk elrontani a többieknek, ugye?

Közben a saját soraimat nézegetve hirtelen ötlettől vezérelve megnyitottam az első bekezdésem mellé írt kommenteket.

~***~

Circle McDonalds vagyok. Hosszú szőke haj, csinosnak mondott alak, amivel kapcsolatban persze bizonytalan vagyok. Csak egy átlagos életet élő, átlagos 16 éves lány.

sajtburesz
1 éve
aszondja „Circle McDonalds" @mekiskola @hurkasragu @csokitorta @hamburgerhus már megin a meki csajeee:D

mekiskola
1 éve
Ejjj, mikor megyünk megint?

mcflurry
11 hónapja
LOL, azt hittem egyedül vagyok:D

chicken_nuggets
10 hónapja
hát ez hatalmas :'D

hype. - Vajon hány szerelmet bír még el a Wattpad?Onde histórias criam vida. Descubra agora