❝You gotta help me, I'm losin' my mind
Keep gettin' the feeling you wanna leave this all behind
Thought we were goin' strong, I thought we were holdin' on
Aren't we?❞one direction - history
Azt hittem, a gépem egy örökkévalóságig várat, de végül ACMason válaszolt a kérésemre.
Ahogy megláttam Ashley-t, egyből arra gondoltam, milyen furcsa ez a netes barátság. Mindig meglepődtem, amikor a webkamerán nem pontosan a profilképéhez hasonlóan, orchideákkal a háttérben bukkant fel Ashley. Mennyire bizarr volt, amikor a chateléseink során a profilképnek beállított fotóval azonosítottam, és pontosan úgy képzeltem magam elé, ahogy azon a képen a kamerába mosolyog, szőke göndör haja akár a Nap koronája. És ehhez aztán elég nehéz volt a dühhöz és a szomorúsághoz hasonló érzelmeket társítani egy-egy érzelmileg nehéz helyzet során.
De nem most: Ashley szélesebb mosollyal üdvözölt, mint amit a közel egy éves barátságunk alatt lebonyolított több, mint száz videóhívás alkalmával láttam.
Másfél percig mindketten csak vigyorogtunk a kamerába, aztán eszeveszett visításban törtünk ki.
– Oké, oké, megpróbálok lenyugodni, de annyira izgatott vagyok! – sóhajtotta Ashley.
– Annyi minden történt ma, de ez azonnal helyrehozott minden gáz dolgot!
– Ó-ó-ó, mesélj csak, drágaság! Mi volt ma? – Ashley-nek hitvallása, hogy a mai nap problémáiból lesznek a holnap epikus sztorijai, és igyekszik minden csalódását, de főleg másokét, beépíteni lényegében bármibe, amit ír.
– Nem most kéne megbeszélnünk a síszüneti látogatásod részleteit? – temettem a kezembe az arcom.
– Arról már beszéltek eleget a szüleink – legyintett, és csak elképzelni tudtam, milyen lehet majd, ha hirtelen mozdulataitól nem lassul be a videóhívás, hanem itt lesz velem, testközelben. – Amúgy anyukád mindent ennyire túlbonyolít, vagy csak a repülőutakat és az időjárásotokat? Vagy három órát dumáltak telefonon, mielőtt mindent elmondott. Mindegy, a hétvégéig nem akarok arra gondolni, mennyire hideg lesz nálatok, szóval ki vele, mi az ábra, királylány?
Felnéztem és nagyot sóhajtottam.
– Azt sem tudom, melyikkel kezdjem – néztem a netes legjobb barátnőmre tanácstalanul. Valami határozottan furcsa volt a laptopomon megelevenedő valóságban. Nem az, hogy Ashley kontyba fogta össze a haját; gyakran csinálta, sőt, nem is az, hogy már nem szőke, inkább szőkésbarna volt. Ugyanazt a 1D feliratú pólót viselte, mint az első találkozásunkkor, és tuti minden fontos teendőjét elhalasztva ült le a gép elé, mert még rajta volt az erős sminkje. – Holnap randim van – böktem ki.
YOU ARE READING
hype. - Vajon hány szerelmet bír még el a Wattpad?
Romance| enemies/rivals to lovers | online dating | secret penpals | slowburn | angst | ❝wannabe_invisible: Már elnézést?! i.w_ant_2CU: ? Valami rosszat mondtam? wannabe_invisible: Pontosan mit jelentsen az, hogy „nem volt rossz, ahhoz képest, hogy csak eg...