capitolul 1

1.6K 60 2
                                    

    Buna! Ma numesc Min Hee si ceea ce veti citi este povestea mea de viata.Let's go!!!(am 25 de ani)
Dupa moartea parintilor mei ,m am mutat in Coreea de Sud , cu speranta ca voi putea trece mai usor peste tragedie.
M-am mutat cu matusa mea,care este coreeanca,sora mea ,care are 19 ani ,este plecata in America la studii.

*inainte de moartea parintilor*

  Era o zi minunata de vara,cine ar fi crezut ca destinul iti da palme asa de puternice?
Mama si tata au plecat la munca.
Vorbeam cu sora mea stand pe canapea(am uitat pe sora mea o cheama Sasha)
Eu: Auzi,mama si tata sunt plecati de ceva vreme. Oare s-a intamplat ceva?
Sasha:Nu vorbi prostii !!!!
(Chiar daca e mai mica uneori parca ea e sora mai mare😂)
Deodata s-a auzit telefonul sunand . Ma duc repede sa raspund .

*povesteste Sasha*
Min Hee se duce sa raspunda . O privesc cu curiozitate ,deodata o vad albindu-se la fata si spunand ,,venim imediat,,
*povesteste Min Hee*
M-au sunat de la spital. Mama si tata au facut accident de masina ,iar acum sunt in coma.

*la spital*
Ma indrept spre salonul parintilor mei ,tremur din toate incheieturile,dar nu mi pasa important ca ei sa fie bine.
Un doctor ne intampina spunand:
- Imi pare sincer rau , parintii dumneavoastra m ai au cateva minute inainte de a ......
Nu apuca sa termine deoarece eu intrasem inauntru.
Era o liniste......Numai sunetul aparatelor se auzea.
Ma pun pe scaunul dintre paturi si ii iau de maini.
Mama deschide ochii si spun :
-Min Hee ,draga mea,pleaca din Romani...a *tuse*,du-te in Coreea si ai grija peste tot sunt vampiri......
Iar aparatele incep sa tiuie iar eu cad de pe scaun plangand....

*hei acesta este primul meu capitol stiu ca este scurt,dar sper sa reusesc ca celelalte sa fie mai lungi

Dragoste de vampir|| VOL I + IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum