SAHNE 1

364 4 0
                                    

İÇ. ZEREN'İN ODASI - GÜNDÜZ

Kumral, güzel bir kız olan ZEREN (24) ve sarışın, saf ama oldukça seksi GÜLÜŞ'ü (24) sıradan bir odada çekilmiş YouTube videosunda izleriz. Zeren elindeki minicik zili çalarak kameraya konuşur.

ZEREN

Merhaba arkadaşlar. Kanalımıza hoş geldiniz. Ben Zeren...

Zeren lafın devamını getirmesi için Gülüş'e bakar. Gülüş utangaç bir şekilde kafasını eğerek selam verir.

ZEREN

Bu da Gülüş. Bugün 7 Ekim 2015, Magazilli'de sizlerle birlikte günün magazin olaylarını yorumlayacağız. İsterseniz hemen başlayalım. Biliyorsunuz Muhteşem Yüzyıl Kösem çok yakında ekranlara geliyor. Bu dizi ÇOK tutacak arkadaşlar!

İÇ. ZEREN'İN ODASI - GÜNDÜZ

Kanal değişme efektiyle kızların farklı bir günde çekilmiş bir diğer videosuna geçeriz. Zeren yine elindeki zili çalar.

ZEREN

Merhaba arkadaşlar, kanalımıza hoş geldiniz! Dün yüklediğimiz ünlü şarkıcı Haminne'nin diyet sırları videosu 24 saatte 1 milyon izlenmeye ulaştı! İlk defa bir videomuz bu kadar hızlı izleniyor. Hem size teşekkür ediyoruz hem de Haminne'yi tebrik ediyoruz tekrar. İnşallah bu sefer geri almaz, değil mi Gülüş?

Gülüş yine utangaçça kafasını eğerek selam verir.

GÜLÜŞ

Hoş geldiniz.

Kızların arkasında Zeren'in annesi FERİDE (47) belirir. Abiye bir kıyafet giymiş, saçı ve makyajı yapılı olan Feride kameraya gülümser.

FERİDE

Ne işler çeviriyorsunuz bakalım güzeller?

ZEREN

Anne! YouTube videosu çekiyoruz dedim ya sana!

Feride yapılı saçlarını yalandan düzeltirmiş gibi yapar.

FERİDE

Ay ev haliyle yakaladınız beni kızlar, alacağınız olsun!

ZEREN

(kameraya) Annemi tanıyorsunuz millet, ünlü assolist Feride Şanlı.

FERİDE

(yalandan) Ah hayatım genç kuşak bunlar, tanırlar mı? Biz eskidik artık.

GÜLÜŞ

Öyle şey olur mu Feride teyze!

FERİDE

(kızgın) Ne teyzesi kız!

MagazilliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin