İÇ. ARABA-GECE
Namık şoför koltuğunda araba kullanmakta, Zeren ters ters ona bakmakta ama bir şey söylememektedir. Namık bir eliyle direksiyonu tutarken, diğer eliyle kek yemektedir.
NAMIK
Annenin ellerine sağlık. Yol için verdi, çok güzel olmuş.
Namık kek kabını arkaya doğru uzatır.
NAMIK
İster misin?
Zeren tokatlayarak uzaklaştırır elini.
ZEREN
Çek şunu çek, kusacağım! Annemi hadi anladım, Metin ne alaka?! Kanalın sahibinin torunu olmadığını sen bilmiyor musun?
NAMIK
O numarayı Metin'e kim öğretti sanıyorsun? Ama unutmuş salak, beni de kekledi sanıyor. Ben de bozmadım çocuğu, yazık.
ZEREN
Sağ ol ya! İyi bok yemişsin.
Zeren sinirle camdan dışarı bakar.
ZEREN
Acele et biraz, Haminne'nin hayatını kurtarmam lazım. Karı bir düşerse beklenen İstanbul depremi gerçek olacak.
DIŞ. ALTIN KARE ÖDÜLLERİ - GÜNDÜZ
Araba acı bir fren sesiyle ödül töreninin yapılacağı alanda durur. Dışarısı ödül töreni başlamak üzere olduğundan sessizdir. Zeren arabadan aceleyle iner ve binaya doğru koşar.
ZEREN
İnşallah daha sahneye çıkmamıştır.
Zeren saatine bakar.
ZEREN
Tören başladı başlayacak!
İÇ. ALTIN KARE ÖDÜLLERİ KULİS - GECE
Zeren sahnenin arkasında koşturarak Haminne'nin kulisini aramaktadır. Sahneden ödül töreninin başlamak üzere olduğuna işaret eden orkestral bir müzik gelmektedir. Bir güvenlik Zeren'in yolunu keser.
GÜVENLİK
Üzgünüm, buraya giremezsiniz.
ZEREN
Çekil yahu, ben kimim biliyor musun?
GÜVENLİK
Basındansanız basın kartı görmem lazım.
ZEREN
Adayım ben! Magazilli!
GÜVENLİK
O program kaldırılmadı mı ya?
ZEREN
Çekil şurdan!
Zeren güvenliği itip içeri dalar. Güvenlik müdahale edecekmiş gibi yapıp sonra üşenerek vazgeçer ve omuz silker. Zeren koştururken gözü yanda tören yayınını gösterecek olan ekranlara gider. Ödüllerin logosuyla tören yayını başlamaktadır. Haminne'nin şarkısının introsu duyulur.
ZEREN
Eyvah başlıyor! Geç kaldım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magazilli
HumorEn iyi arkadaşlar Zeren ve Gülüş, reytingi düşen magazin programlarını kurtarmak için pop yıldızı Haminne'yle ilgili şok bir haber yayınlarlar. Ancak bu hamle ekranlarda büyük bir savaşın başlangıcı olacaktır. (Kapak illüstrasyonu: Sümeyye Yılmaz)