SAHNE 30

17 1 0
                                    

DIŞ. YILMAZ MÜZİK BİNASININ ÖNÜ - GÜNDÜZ

Nuran diz altı eteği, çiçekli gömleği ve mavi hırkasıyla 50 Shades of Grey'in tanışma sahnesindeki Anastasia'ya benzemektedir. Özgüvenli bir şekilde Yılmaz Müzik binasına doğru ilerler ve içeri girer.

İÇ. YILMAZ'IN OFİSİ - GÜNDÜZ

Camdan dışarı bakmakta olan karizmatik ve iyi giyimli YILMAZ'ın (35) kapısı çalınır.

YILMAZ

Girin.

Kapıdan Yılmaz'ın çok seksi sekreteri EZGİ (23) girer. Arkasında Nuran görünmektedir.

EZGİ

Röportaj için geldiler Yılmaz Bey.

YILMAZ

Gelsin.

Nuran tam kapıdan içeri adımını atacakken, ayağı takılır ve yere düşer. Elindeki kağıtları saçılır. Ezgi umursamadan çıkar. Yılmaz Nuran'a doğru yürür.

YILMAZ

Nuran Hanım, iyi misiniz?

Yılmaz, Nuran'ın elinden tutarak kalkmasına yardım eder.

YILMAZ

Ben Yılmaz Soylu.

Nuran cezbedici ama masum bir şekilde bakmaya çalışır.

NURAN

Ben de Nuran Hayran. Ev arkadaşım hasta olduğu için röportajı yapmaya ben geldim.

YILMAZ

Anlıyorum. Siz de gazetecilik mi okuyorsunuz?

NURAN

Hayır, su ürünleri.

YILMAZ

Başlayalım isterseniz. Sadece 10 dakikam var.

Yılmaz masasına, Nuran da karşısındaki koltuğa geçer. Nuran dosyasını açar, kapatır, bir şey aramaktadır. Yılmaz bunu görünce, soğukkanlılıkla ona bir kalem uzatır. Nuran kalemi alır.

NURAN

Teşekkürler. (kaleme bakar) 0.7 uç var mı?

Yılmaz bu sefer de bir kutu uç uzatır. Nuran alır.

NURAN

Hazırsanız başlayalım.

YILMAZ

Evet.

NURAN

Gey misiniz?

YILMAZ

(gülümser) Hayır Nuran. Gey değilim.

Nuran kalemi seksi olmaya çalışarak ısırır.

NURAN

Bunu ispatlamanız gerekecek.

MagazilliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin