SAHNE 14

21 1 0
                                    

İÇ. SPOR SALONU - GÜNDÜZ

Zeren ve Gülüş spor salonundadır. Gülüş mekik çekerken Zeren karnından ve kalçasından destekleyerek ona yardım eder.

ZEREN

Hadi son 3.

Gülüş son mekiklerini sayarken yandaki 3 tane adamın ağızlarının suyu akarak izlediklerini görürüz.

GÜLÜŞ

3... 2... 1. Oh!

Gülüş önce matın üstüne kendini bırakır. Sonra doğrulur.

ZEREN

Aferin. Hadi duşa.

Zeren izleyen adamlara döner.

ZEREN

Siz de alın bence. Abazalar.

Zeren ve Gülüş yürürken karşılarına EMEL (27) çıkar. Üçü de bir anda dururlar.

ZEREN

Emel?

EMEL

Zeren? Gülüş? Yok artık! Siz hala beraber mi takılıyorsunuz?

ZEREN

(gururlu) Beraber televizyon programı sunuyoruz biz.

GÜLÜŞ

(Zeren'e) Arkadaşın mı?

ZEREN

Liseden Emel!

GÜLÜŞ

HA!

Gülüş şok ve sinir dolu bir ifadeyle bir an donar. Sonra kızgın adımlarla ikisini bırakarak duşlara doğru gider.

EMEL

Kocamla yurt dışında yaşadığım için haberim olmadı demek. Ne programı sunuyorsunuz?

ZEREN

Magazin.

Emel kahkaha atar.

EMEL

Başka ne olacaktı tabii. Lisede de ayaklı gazete olarak bilinirdin.

Zeren samimiyetsizce güler.

ZEREN

Emel ağzımı açtırma istersen şimdi.

EMEL

Alp'le öpüştüğümü sevgilim Okan'a yetiştirmiştin. Okan'la çıktığımı anneme yetiştirmiştin. Annemin Okan'ı bildiğini babama yetiştirmiştin. Babamın Okan'ı dövdüğünü de Alp'e yetiştirdin ki bir daha benimle öpüşmesin diye. 360 derece dedikodu diye buna denir!

ZEREN

Alp Gülüş'ün sevgilisiydi. İkisini sen ayırdın. Annemin gençliğinde çektirdiği çıplak resimleri de okula dağıttın. Lise bitene kadar milletin alay konusu oldum, ne bekliyordun acaba?

EMEL

Neyse büyüklük bende kaldı da o mevzuları kapattık. Seni bir güzel dövdükten sonra tabii. Gülüş'ün yerine de gönüllü olmasaydın iki kat dayak yemeyecektin ama ne yapalım...

ZEREN

Çünkü ben kadınların kadınları desteklemesinden yanayım. Birbirine kudurmuş köpekler gibi saldırmasından değil.

MagazilliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin