İÇ. FADİME'YLE STÜDYOSU - GÜNDÜZ
"Fadime'yle" programı canlı yayınında, Haminne konuk ve ağlıyor. İhsan Amca'nın dahil olduğu acılı insanlar yine sette yerlerini almışlar.
FADİME
Videoyu izlediğinde neredeydin Haminne?
HAMİNNE
(ağlayarak) Arkadaşım telefondan gönderdi. Yemek alışverişi yapıyordum, akşama özel bir yemek hazırlayacaktım ona.
Fadime başını iki yana sallar. Stüdyodaki seyirciler üzgündür.
FADİME
Beraber nasıl çalışacaksınız şimdi? İşin bir de o boyutu var.
HAMİNNE
Evet 3 albümlük bir sözleşme imzalamıştık, henüz sadece 1 albüm yayınladık beraber. Ancak bu durumda ne yapacağız bilmiyorum tabisi.
FADİME
Aldatılmak nasıl bir şey bilirim canım, benum bokyiyen kocam da çok çektirdi bana. Güçlü olmalısın.
HAMİNNE
Gerçekten ciğerim yandı Fadime.
Arkada oturan gözü yaşlı İhsan Amca parmak kaldırır.
İHSAN AMCA
Ben de nakil için böbrek bekliyorum Fadime kızım, çok acil.
FADİME
İhsan amca bir dur ya, her şeye atlıyorsun sen de.
İhsan Amca ağlayarak başını eğer.
HAMİNNE
Yılmaz'dan gerçekten böyle bir şey beklemezdim. Biliyorsunuz bugüne kadar hiçbir ilişkisini göz önünde yaşamadı. Tüm kız arkadaşlarını köşe bucak gizlemiştir, kimse tanımaz. Benimle ise ilk günden bu yana her şeyi açık açık yaşadı. Gerçekten özel olduğumu sanmıştım.
Haminne ağlamaya devam eder.
FADİME
Yılmaz Bey'e buradan sesleniyorum. Doğru olanı yap ve bu kızı özgür bırak. Daha fazla acı çektirmeye hakkın yok.
DIŞ. YILMAZ MÜZİK - GÜNDÜZ
Yılmaz, üzerinde beyaz gömlek, boynunda Allah kolyesi ile basın mensuplarını toplamış, ofis binasının girişinin önünde demeç vermektedir. Ezgi yanında kameralarla flört eder.
YILMAZ
Arkadaşlar, geldiğiniz için hepinize teşekkürler. İzlediğiniz video benim için büyük bir üzüntü ve utanç kaynağı oldu. Öncelikle şunu söyleyeyim, videodaki kızların hiçbiri yeğenim değil. Hiçbir kan bağımız yok. Tamamen sağdan soldan toplanmış kızlar. Lütfen yanlış bir şey yazmayın.
MUHABİR #1
Yılmaz Bey, Haminne'yle ilişkiniz sona mı erdi?
YILMAZ
Maalesef evet. Bizi tanıştıran sevgili Hülya ablamdır. Barışmamız için araya girdi, "Erkek çaktırmadan 18 kız ve 1 adamla alem yapabilir" dedi ama Haminne kesin kararlı. Kendisini anlıyorum ve mutluluklar diliyorum hayatında.
MUHABİR #2
Albüm sözleşmesi ne olacak?
YILMAZ
Yaşanan bu tatsız olaydan dolayı sözleşmeyi karşılıklı olarak feshettik. Kendisinin bize hiçbir borcu yoktur. Umarım çok başarılı olur yeni projeleri.
MUHABİR #3
Yılmaz Bey, videoda içeri beşinci sırada giren sarışın kıza nasıl ulaşırız?
YILMAZ
Bu detayları ofisim size duyuracak. Çok teşekkürler arkadaşlar.
Yılmaz flaşlar arasında ofis binasından içeri girer. Ezgi de kameralara göz kırptıktan sonra peşinden girer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magazilli
HumorEn iyi arkadaşlar Zeren ve Gülüş, reytingi düşen magazin programlarını kurtarmak için pop yıldızı Haminne'yle ilgili şok bir haber yayınlarlar. Ancak bu hamle ekranlarda büyük bir savaşın başlangıcı olacaktır. (Kapak illüstrasyonu: Sümeyye Yılmaz)