İÇ. MAGAZİLLİ STÜDYOSU - GÜNDÜZ
Yayın sırasında Zeren anons yapıyor. Masada yanında Gülüş ve Namık var.
ZEREN
Murat Boz ve Murat Dalkılıç arasındaki kızlar eridi. Hangi ünlü şarkıcı, dünya starı Biyons'un makyözüyle Facebook'da arkadaş oldu? Demet Akalın'ın yeni albümü "Yüz Bin Satmazsa Şerefsizim" çıktı. Şimdi müzik dünyasında kısa bir tenezzühe çıkıyoruz.
Namık'ın kızgınca kendi kendine konuştuğu görülür.
NAMIK
Biyonse diyeceksin.
GÜLÜŞ
Ona geçmeden önce hızlıca bir şey söylemek istiyorum.
NAMIK
Aaa Gülüş konuştu.
Namık kalkıp zili çalar sevinçle. Zeren şaşkındır.
GÜLÜŞ
Bizi yıllardır yalnız bırakmayan değerli seyircilerimize şunu söylemek istiyorum. Dün yayınladığımız Ahu Hanım'a ait gizli kamera görüntüleri bir hataydı. Kimsenin aile ilişkilerine karışmak haddimiz değil. Yıllardır tertemiz koruduğumuz Magazilli ismine yakışmayan bir haber oldu. Kendisinden, Haminne'den ve bu görüntülerden rahatsız olan herkesten özür dileriz.
Zeren kafasını iki yana sallar memnuniyetsizce.
GÜLÜŞ
Yıllardır kesintisiz olarak ekranlarınızdayız, bunun bizi biraz yorduğunu düşünüyoruz. Magazilli önümüzdeki hafta son yayınını yapacak ve izninizle biraz dinleneceğiz. Sonrasında sizlerle yepyeni maceralarda buluşmak için sabırsızlanıyoruz.
İÇ. NURAN'IN ODASI - GÜNDÜZ
Nuran, Magazilli yayınını şok içinde izlemekte, kocaman bir oyuncak bebeği sanki rehineymiş gibi boğazına makas dayayarak tutmaktadır.
NURAN
OLAMAZ BU OLAMAZ!!!
Nuran histerik bir şekilde bebeği bıçaklar. Ekranda Zeren'in memnuniyetsiz ifadesi görülür.
NURAN
Zeren istemiyor bunu çok belli! Onu zorla ekrandan alıkoyacaklar!
İÇ. MAGAZİLLİ STÜDYOSU - GÜNDÜZ
STÜDYO ŞEFİ
38 dakika reklama girdik.
Zeren, Gülüş'e döner.
ZEREN
Neydi bu şimdi? Neden böyle şeyler söyledin.
GÜLÜŞ
Haminne'yle konuştum. Özür karşılığında davadan vazgeçecek. Böylece kanalla aramızı düzeltebiliriz. Biraz ekranlardan uzak kalırız, sonra bizi tekrar yayına alırlar. Ayrılmalıyız Artık çok sürmeyecek belli ki.
AYRILMALIYIZ ARTIK TV YAYINI
Boşanma programına kesme olur. Çarkıfelek'e benzer bir çark var. Çarkın üzerinde, bir kenarda bir çocuk oturuyor. Çarkın iki tarafında orta yaşlı anne ve baba var.
ANNE
Hadi bismillah.
Anne büyük bir heyecanla çarkı çevirirken, alt bantta "Boşanmanın ardından çocuk kimde kalacak?" yazar. Çocuk sırıtarak çarkla birlikte döner.
İÇ. MAGAZİLLİ STÜDYOSU - GÜNDÜZ
Zeren ve Gülüş'ün konuşmasına geri döneriz.
ZEREN
Çok safsın Gülüş.
Zeren başını sallayarak Gülüş'ten uzaklaşır. Gülüş arkasından bakakalır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magazilli
HumorEn iyi arkadaşlar Zeren ve Gülüş, reytingi düşen magazin programlarını kurtarmak için pop yıldızı Haminne'yle ilgili şok bir haber yayınlarlar. Ancak bu hamle ekranlarda büyük bir savaşın başlangıcı olacaktır. (Kapak illüstrasyonu: Sümeyye Yılmaz)