SAHNE 8

28 3 0
                                    

İÇ. ZEREN'İN SALONU - GECE

Zeren ve Gülüş koltukta yan yana uzanmış film izliyorlar.

ZEREN

Hayatımda büyük bir şeyler olsun istiyorum artık! Gerçek bir fark yaratmamı sağlayacak bir şeyler. Sevda Demirel suratıma şamarı bassın. Kürk Mantolu Madonna'yı şarkıcı Madonna sanayım. Yıldız Tilbe bana "orospu" desin, öyle bir şeyler istiyorum.

GÜLÜŞ

Zeren... Program gerçekten yayından kalkacak mı?

ZEREN

Hayır. Sen merak etme aşkım, ben bir şey düşüneceğim.

GÜLÜŞ

Bazen eski YouTube günlerini özlüyorum. Videoları çekerken ne kadar eğleniyorduk. Şimdi sürekli bir gerilim var sanki etrafımızda.

ZEREN

Çok eğleniyorduk ama cebimizde iki kuruş harçlıktan başka bir şey yoktu hatırlıyorsan.

GÜLÜŞ

Bilmem ki. Fakirdik ama mutluyduk. Parasızdık ama gururluyduk. Üşüyorduk ama zayıftık. 38 beden olmuşum diyete başlamam lazım.

ZEREN

Bunun televizyonla ne alakası var?

GÜLÜŞ

Kamera 5 kilo ekliyor biliyorsun.

Feride suratında bir maskeyle içeri girer. Gözlerini kocaman açarak kızlara bakar.

FERİDE

N'aber kızlar? Ne bu surat?

Kızlar Feride'yi bir yaratık bir gösteren maskeye bakarlar.

ZEREN

Sana sormalı anne.

FERİDE

Bu mu? Bu sperm maskesi.

Gülüş toparlanır kalkmak için.

GÜLÜŞ

Misafiriniz olduğunu bilmiyordum Feride teyze, ben kaçayım.

FERİDE

Ay saftorik ne alemsin! Aygır spermi var bu maskede.

GÜLÜŞ

(gülümsemeye çalışır) Evet, ben alemim.

FERİDE

İşle ilgili bir problem mi var?

ZEREN

Caner Bey kafayı bize takmış. Sürenizi kısaltacağım diyor.

FERİDE

Ben konuşurum onunla, sen merak etme. TVT kanalı adını benimle duyurdu. Nankörlük etmesinler.

Feride salondan çıkar.

ZEREN

İlk hit videolarımızı düşünmemiz gerek. Mesela Haminne'nin diyet sırlarını hatırlıyor musun, 1 günde 1 milyon izlenen?

GÜLÜŞ

Tabii ya, o sırlarla kilo verebilirim.

ZEREN

Hayır yahu, programı kurtarmak için yani.

GÜLÜŞ

Haaa. Evet haklısın. O zaman Pazartesi'den itibaren yepyeni bir program olalım. Daha pozitif, daha neşeli. İnsanların yüzünü güldürelim biraz.

MagazilliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin