SAHNE 36

17 1 2
                                    

DIŞ. ALTIN KARE ÖDÜLLERİ - GÜNDÜZ

Büyük bir etkinlik alanının dışı Altın Kare Ödülleri için süslenmiştir. Etrafta ödüllerin afişleri, kırmızı halı ve halının etrafında bekleyen hayranlar görülmektedir. Haber muhabiri SELEN GÖRGÜLÜ (27) kameraman ÖZKAN'la (28) birlikte bu fonun önünde anons kaydeder.

SELEN

Aylardır merakla beklenen Altın Kare ödülleri, bu gece, bu adreste sahiplerini bulacak. Dev bir organizasyonla gerçekleşecek tören için beklentiler büyük. Bu sene ödüllerde çok büyük yenilikler yapıldı ancak bazı köklü geleneklerden de vazgeçilmedi. Ödül vermeye çıkıp susmak bilmeyen yaşlı insanlar, boşluklarda ne konuşacağını bilemeyip sürekli "eveeet" diyen sunucular ve izleyenlerde başkası adına utanma hissini yaratacak türlü anlar, her sene olduğu gibi bu sene de Altın Kare Ödülleri'nde yaşanacak.

Selen, kameramanla beraber yürümeye başlar.

SELEN

Bu gece tam 74 kategoride ödül almayı bekleyen 913 aday var. Dizi kategorilerinde büyük bir çekişme mevcut. En iyi ayrılık nedeni, en uzun bakışma, esas kızı önce gıcık sonra aşık eden en zengin erkek, en çok bağıran kadın oyuncu ve dizi süresini dolduran en sempatik hizmetçi ödüllerini kimin kazanacağı merakla bekleniyor. Müzik kategorilerinde ise en çalıntı şarkı, en çalıntı klip ve en iyi Instagram DJ'i ödülleri için nefesler tutuldu.

Selen mekânı gösterir.

SELEN

Gördüğünüz gibi şu an kırmızı halının üzerindeyiz. Yaklaşık 3-4 saat sonra bu halının üzerinden gerçek bir ünlü akını olacak. Onca tantanaya rağmen bu sene de kot pantolon giyip gelenleri görerek hep birlikte sinir olacağız.

Selen arkada demir seperatörlerle ayrılan alanları gösterir.

SELEN

Bu gördüğünüz özel alanlarda ise geceyi ateşleyen isimler, yani hayran kulüpleri yer almaya başladı bile. Bazı hayranlar kırmızı halıyı daha iyi görebilen bir yer kapabilmek için dün geceden törenin yapılacağı salon önünde kamp kurdular. Tabii organizasyon hataları sebebiyle içeri giriş sırası bozulunca alanda arbede çıktı. Dört kişi hastanelik oldu ancak bu işsiz insanlar için üzülmek elbette biraz zor.

Selen hayran alanlarına doğru yaklaşır. Parmaklıklar ardındaki tüm hayranlar kameraya doğru sevinçli çığlıklar atmakta ve Altın Kare bayrakları sallamaktadır.

SELEN

Bu bölüm Aleyna Tilki fan kulübü Kürkçü Dükkânı için ayrılmış. Hemen sonrasında Hadise fanı Deli Oğlanlar şimdiden tezahürata başlamış durumda. Biraz ötede Ebru Polat hayran grubu Elizabetçiler var. Bu alanda ise Mustafa Ceceli hayranı Cecelistleri görüyoruz.

Diğer kalabalık alanların aksine Cecelist alanında tek bir kız vardır ve kendi başına sevinçle bayrak sallamaktadır.

SELEN

Ata Demirer hayranı Ataistler ve Sadi Celil Cengiz hayranı Sadistler de hemen takip eden alanlarda yer alıyorlar.

Selen hayranların önünden ilerlemeye devam eder.

SELEN

Haminne'nin fan kulübü Hanimişler burada. En iyi magazin programı dalında aday olan Magazilli'nin fan kulübü Zilliler ise hemen yanlarında bulunuyor. Haminne ve Magazilli fanlarının arasındaki gerilim bu geceye nasıl yansıyacak? İşte gecenin en önemsiz sorularından biri de bu.

Arkada Hanimişler ve Zilliler görülür. Birbirlerine bilenmiş olan grupların en önünde kızgın bir şekilde duran Semih ve Nuran vardır.

SELEN

İzleyenlere taşikardi yaşatacak büyük geceye sadece birkaç saat kaldı. Haminne'nin yepyeni şarkısı ve görkemli şovu ile açılacak olan Altın Kare Ödülleri'ni tüm Türkiye Kanal Re ekranlarında izleyecek. Selen Görgülü, Kanal Re, İstanbul.

Kameraman Özkan kayıttan çıkar ve kamerayı indirir.

SELEN

Magazilli fanları ne abi? O kızlar bitirdi kendilerini.

ÖZKAN

Selen, hani abi demeyecektin bana?

SELEN

Özkan sus valla sinirliyim! Magazilli bile aday olmuş, ben olamadım.

Selen, Özkan'ın yanından hışımla geçerek aracına doğru yürür.

MagazilliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin