SAHNE 28

21 1 0
                                    

İÇ. ZEREN'İN SALONU - GECE

Zeren keyifsiz bir şekilde televizyon izlemektedir. Ekranda bir yarışma vardır.

SUNUCU ADAM

Bazı harflerimiz açıldı. Bakalım cevabı tahmin edebilecek misiniz?

Bulmacayı görürüz. "DİŞİ AM----" yazmaktadır. Yarışmacı endişeli bir ifadeyle sunucuya bakar.

SUNUCU ADAM

Bu bir Haminne şarkısı.

Zeren'in telefonu çalar. Ekrana bakar. Arayan "Nuran Hayran"dır. Zeren cevaplar.

ZEREN

Efendim canım.

İÇ. NURAN'IN ODASI - GECE

Nuran telefonda Zeren'le konuşur. Duvarlarda asılı Zeren ve Gülüş resimleri görülebilmektedir.

NURAN

Zeren abla nasılsın?

INTERCUT: ZEREN VE NURAN

ZEREN

İdare ediyorum Nurancığım, sen nasılsın?

NURAN

Çok üzüldüm Zeren abla. Gülüş abla bunu sana nasıl yapar?

ZEREN

Üzme canım kendini. Her şey hallolur.

NURAN

Planın ne Zeren abla? Yardımcı olmak istiyorum. Senin için her şeyi yaparım.

ZEREN

Bir planım yok tatlım. Artık her şey bitti.

NURAN

Öyle deme Zeren abla! Haminne'ye her gün kova tavuk göndermeyi düşündüm. Dayanamayıp yer, iki haftaya duba gibi olur. Ne dersin?

ZEREN

(Güler) İyi düşünmüşsün. Ama Haminne'yle uğraşmak istemiyorum artık. Nişanlısı Yılmaz'ın da bir işler çevirdiğinden eminim ama bugünkü olaydan sonra hiç motivasyonum kalmadı.

NURAN

Müzik şirketinin sahibi olan Yılmaz mı? Nasıl işler çeviriyor sence?

ZEREN

Gözü dışarıda bir adam. Haminne'yle yansıttıkları mutlu tablo gerçek değil. Ama dediğim gibi... Artık bu işin peşini bıraktım.

Nuran düşünceli bir şekilde bakınır.

NURAN

Peki Zeren abla. Sen nasıl istersen.

Nuran telefonu kapatır. Hala düşüncelidir.

NURAN

Zilli Nuran iş başına!

MagazilliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin