SAHNE 21

19 2 0
                                    

İÇ. AHU'NUN HASTANE ODASI - GÜNDÜZ

HEMŞİRE (35) ve doktor kılığındaki Zeren içeri girerler. Haminne kenarda dergi okumaktadır. AHU (52) ise memnuniyetsiz bir şekilde televizyon izlemektedir.

HEMŞİRE

Nasılsınız bugün?

AHU

(hafif Almancı aksanıyla) Kızım iyiyiz dedik işte 10 dakikada bir sorup durma.

HEMŞİRE

İşimiz bu Ahu Hanım.

AHU

İşinize sıçayım!

Zeren o sırada hasta dosyasını almış inceliyor gibi yapmaktadır. Ahu'nun sert çıkışıyla şaşkınlığını gizleyemez.

HAMİNNE

Anne!

AHU

Sus kız! Senin yüzünden tıkıldım kaldım buraya. İki lokma az yesen böyle olmayacaktı.

HAMİNNE

Ne alakası var?

AHU

O magazin programındaki orospulara koz vermesen işler buraya gelmezdi.

Zeren kaşlarını çatar. Hemşire kaçar gibi odadan çıkarken Zeren'e fısıldar.

HEMŞİRE

Zebani kadın! Petek Dinçöz klibinde bizi seksi gösterdiğinden beri bu kadar sinirlenmemiştim!

Hemşire titreyen ellerini göstererek çıkar.

AHU

Lanet! Üvey babalarını nereden öğrendiler hala aklım almıyor. (Zeren'e) Sen de dosyayı ezberliyor musun ne? Amma baktın.

HAMİNNE

Kusura bakmayın doktor hanım.

Zeren konuşmamak için eğilerek selam verir. Ahu da Japon gibi eğilerek dalga geçer.

AHU

Koniçiva! Gerizekalı. İnşallah insanlar bu hasta numarasını yer de itibarımı biraz kurtarabilirim. Yapılacak bir sürü de iş var.

HAMİNNE

Sen iyileşmene bak anne, menajerliğimi düşünme şimdi.

AHU

Kızım salak mısın sen ya, ne iyileşmesi? Milleti kandıracağız diye kendin inandın! Bensiz ne yapardın bu piyasada bilmiyorum. Küçüklükten beri senin ünlü olman için elimden ne geliyorsa yaptım. Tatile mi gidilecek, çalış diye seni götürmedim yalnız gittim. Akşam eğlenceli bir şey mi var, seni evde oturttum ben katıldım. Yiyip de kilo alma diye tatlısıydı, tuzlusuydu hepsini ben yedim, seni aç bıraktım! Fakat şu halimize bak. Sende ne hırs var ne azim. Kilondan hiç bahsetmiyorum zaten.

HAMİNNE

(ağzına çikolata atar) Anne ya!

AHU

Lanet! Şu kelimeyi ağzın boşken duyamadım bir kez! Bugün eve gidiyoruz. Hemen Avrupa turneni ayarlıyorum, iki kulüpte çıkarsın, buraya da biraz ara vermiş oluruz.

HAMİNNE

Artık canlı orkestrayla çıkacaktım hani.

Zeren dosyayı bırakır, etrafa bakınır yapacak bir şey bulmak için. Bulamayınca telefon Ahu'ya dönük olacak şekilde masanın üstünü düzenlemeye başlar.

AHU

Kızım seni görmeye geliyor izleyici dinlemeye değil. Orkestra falan hepsi ekstra masraf. Sağın solun sarkınca geçersin o işlere. Şimdi aç götünü başını dans et.

Ahu, Zeren'e bakar dik dik.

AHU

Doktor hanım, zahmet olmazsa bir de Vileda'yla geçiverin.

Zeren kibarca güler.

HAMİNNE

İlaçlarımıza normal devam ediyoruz doktor hanım.

AHU

Dummkopf kızım benim! Es reicht langsam! Es reicht langsam! Was soll das?

ZEREN

(sesini gizleyerek) Biraz artırabilirsiniz bugün.

HAMİNNE

Ne kadar?

Ahu kendi kendine sinirlenirken televizyon kumandasını fırlatır.

AHU

Lanet!

Zeren sinirle Ahu'ya bakar.

ZEREN

Bir 10-15 kat artırın siz.

Haminne şaşkınca bakarken, Zeren odadan çıkar.

MagazilliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin