İÇ. YENİ MAGAZİLLİ STÜDYOSU - GÜNDÜZ
Magazilli daha pahalı yeni dekoruyla Kanal Re ekranlarında yayındadır. Zeren, Gülüş ve Namık'ın yanında İhsan Amca da masadadır. Namık, İhsan'a memnuniyetsiz bir şekilde bakar.
ZEREN
Bol sarımsaklı kelle paça içen ünlü isim çorbacı çıkışında "Bir konuşmaya başlarsam burada kimse duramaz" dedi.
İhsan amca zavallı bir şekilde lafa girer.
İHSAN AMCA
Zeren kızım, benim torunum da küçüklükten beri konuşamıyor, bir çare bulamıyor doktorlar. Yurt dışına gitmesi lazımmış. Ona da gücümüz yetmiyor.
ZEREN
İhsan amca sen de her lafı kendine çeviriyorsun ha!
Namık başını sallayarak onaylar. İhsan amca ağlayarak başını eğer.
ZEREN
Aklıma gelmişken bugünün önemini değerli seyircilerimizle paylaşmak isterim. Kanal Re ekranlarındaki ilk 1 ayımızı tamamladık. 1 aydır gündüz kuşağı programları arasında Magazilli birinciliğini koruyor.
NAMIK
Alkış!
Stüdyodakiler alkışlarlar. Gülüş sıcak bir şekilde güler.
İÇ. HAMİNNE'NİN SALONU - GÜNDÜZ
Haminne gülümseyerek Magazilli yayınını izlemektedir.
INTERCUT: ZEREN VE HAMİNNE
ZEREN
Bu güzel başarıyı çok özel bir haberle taçlandıracağız bugün. Elimize şok edici bir ses kaydı geçti.
Magazilli stüdyosunda Haminne'nin ses kaydı duyulur.
HAMİNNE (SES)
Annemin fenalaştığı doğru değil. Yalandan hastaneye yattı, orada da terör estirmeye devam ediyor. Tek derdi gündemi değiştirip özel hayatının rezilliğini örtbas etmek.
ZEREN
Evet bu duyduğunuz ünlü şarkıcı Haminne.
Gülüş şok içinde Zeren'e bakar.
Haminne bir anda doğrulur. Şok içinde ekrana bakar.
ZEREN
Haminne'nin menajerliğini de yapan despot annesini ifşa edenin bizzat Haminne olduğu ortaya çıktı. Şarkıcının kimliği belirsiz kişilerle yaptığı görüşmede her şeyi şahsen planladığı anlaşılıyor.
Gülüş stüdyoda şok içinde kalakalır.
Haminne eliyle ağzını kapatmış yayını izlemektedir.
ZEREN
Şok edici görüşmenin tüm detayları birazdan Magazilli'de.
Zeren samimi bir şekilde kameraya gülümser. Ekran kararır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magazilli
HumorEn iyi arkadaşlar Zeren ve Gülüş, reytingi düşen magazin programlarını kurtarmak için pop yıldızı Haminne'yle ilgili şok bir haber yayınlarlar. Ancak bu hamle ekranlarda büyük bir savaşın başlangıcı olacaktır. (Kapak illüstrasyonu: Sümeyye Yılmaz)