SAHNE 19

20 1 0
                                    

İÇ. SEMİH'İN ODASI - GECE

Semih odasında telefonuyla ilgilenmektedir. Instagram üzerinden Haminne'ye mesaj yazmaktadır. "Haminne abla, her zaman senin yanında olduğumuzu unutma. Sen bizim dişi amazonumuzsun." yazdığını görürüz.

Semih gönder tuşuna basar. Mutlulukla gülümser. Yanındaki bilgisayarın sesini açınca Haminne'nin "Dişi Amazon" şarkısı duyulur. Semih dans ederek dinler.

HAMİNNE (SES)

"Beni görmek istersen aç televizyonu. Çok meşgulüm şu an kapa telefonunu. Sen istedin, her şeyi berbat ettin. Şimdi çok ararsın dişi amazonunu."

O sırada Haminne'den mesaj notifikasyonu gelir. Semih açar. "Canımm tşk!" yazmaktadır. Semih abartılı bir şekilde sevinir, sonra cevap yazmaya başlar. "Haminne abla çok teşekkür ederim cevap verdiğin için! Biz senin için savaşmaya her zaman devam edeceğiz. Hanimişler hep yanında." yazar.

Semih mutlulukla mesajı gönderir ve hevesle ekrana bakar. Tekrar Haminne'den mesaj notifikasyonu gelir. Semih bir öncekiyle birebir aynı, abartılı şekilde sevinir.

Haminne'nin mesajı öpücük gönderdiği, hastanede çekilmiş bir selfie'dir. Semih ekrana art arda öpücükler gönderir. Sonra kamerayı açarak kendi de saçma bir poz verir. O sırada ekranda "Hesabınızdan çıkış yaptınız" uyarısını görür.

SEMİH

Allah allah.

Semih hızlıca tekrar hesabına giriş yapar ve pozunu tekrar verir.

İÇ. NURAN'IN ODASI - GECE

Nuran karanlıkta telefonunun ekranına şeytani bir şekilde bakmaktadır.

NURAN

Gerizekalı, şifresini I love Haminne yapmış. Bu iş çok kolay oldu.

Nuran, Semih'in hesabında gezinir.

NURAN

Süt gibi de çocuk, yerim bunu ben.

Nuran, Haminne'nin gönderdiği selfie'yi açar. Dikkatle bakar.

NURAN

Bu ne?

Nuran selfie'ye yakından bakar. Arkada Ahu'nun gayet sağlıklı bir şekilde birine bağırdığı görülmektedir.

NURAN

Arkadaki Haminne'nin annesi değil mi? Bunu Zeren ablaya göndermeliyim.

Nuran mesajı gönderir.

NURAN

Şimdi Haminne düşünsün.

MagazilliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin