SAHNE 16

24 1 0
                                    

İÇ. SEMİH'İN ODASI - GÜNDÜZ

SEMİH (17), 3 genç erkek ve 4 genç kızla beraber daire halinde yerde oturmakta Fadime'yle programını izlemektedir.

SEMİH

Haminne Fan Kulübü Hanimişler'in acil durum toplantısını açıyorum arkadaşlar. Haminne'nin hit şarkısı "Cumartesi Gel Bana" sebebiyle genellikle Cumartesileri toplanıyoruz ancak bu mesele dikkatimizi gerektiriyor.

HAMİNNE KIZ FAN #1

Haminne, Magazilli'ye karşı savaş açtıysa, biz de onun yanında savaşırız.

HAMİNNE ERKEK FAN #1

Bu savaş demektir!

HAMİNNE KIZ FAN #1

(heyecansız) Ben de onu dedim.

SEMİH

İlk iş olarak bütün arkadaşlarımızı arayalım ve Magazilli'yi boykot etmelerini, izlememelerini söyleyelim.

Ekipten "çok doğru" şeklinde onaylayan sesler gelir. Sonra birbirlerine bakarlar.

HAMİNNE KIZ FAN #1

Sizin burdan başka arkadaşınız var mı?

Ekipten bu sefer de "hayır, yok" şeklinde sesler gelir.

SEMİH

(heyecanlı) O zaman planımızın 1. aşaması tamamdır!

HAMİNNE ERKEK FAN #1

Anneme diyeyim de izlemesin bari.

SEMİH

İkinci aşama olarak sosyal medyada büyük bir saldırıya hazırlıklı olmalıyız.

HAMİNNE KIZ FAN #1

Programın fan kulübünü bulup sahte hesabımla takip edeyim. Magazilli fanları kendilerine ne isim veriyorlar biliyor musunuz?

İÇ. KAHVE DÜKKANI - GÜNDÜZ

Hafifçe kilolu, kısa saçlı, soluk benizli, maskülen bir kız olan NURAN (17) güneş gözlüğüyle kahve siparişi vermektedir.

NURAN

White chocolate mocha ekstra shot ve krema lütfen.

BARİSTA

İsim ne yazayım?

NURAN

Nuran. (gözlüğünü çıkarır) Zilli Nuran.

DIŞ. KAHVE DÜKKANININ ÖNÜ- GÜNDÜZ

Nuran ağır çekimde karizmatik bir şekilde kahveciden çıkar.Bir yandan Twitter'da Magazilli ile ilgili haberleri günceller. Tweetlerden birine gözü takılır. "Zeren'in bugünkü kıyafeti daha güzel olabilirdi" yazmaktadır.

NURAN

Seni zevksiz kevaşe!

Nuran sinirle dolu kahve bardağını yere fırlatır. Bardaktan sıçrayan kahve yakındaki insanları geri zıplatır. Nuran hemen cevap yazmaya girişir.

NURAN

(tweet yazarken okur) Anan daha güzel olabilirdi.

MagazilliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin