SAHNE 15

24 1 0
                                    

İÇ. FADİME'YLE STÜDYOSU - GÜNDÜZ

"Fadime'yle" programı canlı yayınında Haminne konuk. Arka ekranda Zeren'in sinirli bir resmi var. İHSAN AMCA'nın (72) dahil olduğu 6 yurdum insanı sıralı bir şekilde oturmuş. Sunucu FADİME (42) modern görünümlü, sempatik bir kadın.

FADİME

Magazilli, Haminne'ye karşı! Kanal Re ekranlarında sessuzlerin sesi olan Fadime'yle programında bugünkü konuğumuz ünlü şarkıcı Haminne. Haminne basın açıklaman büyük yankı uyandırdı. Nedir bu Magazilli ile olan çekişmeniz?

HAMİNNE

(ağlayarak) Valla hiç bilmiyorum Fadime. Takmış durumdalar kiloma, aileme, geçmişime. İşleri güçleri benimle, artık tahammül edemez hale geldim.

Haminne ağlar, stüdyo alkışlayarak destek verir.

HAMİNNE

Ünlü, başarılı, zengin ve güzel olmanın da bir bedeli var ama bu kadar ağır olmamalı.

Stüdyo tekrar alkışlar. İhsan Amca gözü yaşlı bir şekilde zavallıca parmak kaldırır.

İHSAN AMCA

Fadime kızım, benim kayıp evladımdan bir haber var mı?

FADİME

(Bıkkın) İhsan amcacım, geleceğim dedim sana, bi' sabret!

İhsan Amca ağlayarak başını eğer.

FADİME

Nasıl annenin durumu?

HAMİNNE

Güçlü olmaya çalışıyor tabisi.

Arka ekranda Haminne ve annesinin hastaneden fotoğrafı ekrana gelir. Annesi saçı başı dağınık, ağzı açık korkunç bir haldedir. Haminne ise yanında göğüs dekoltesi ve dalgalı saçlarıyla kibarca ağlamaktadır. Stüdyodan "aaa" sesi gelir.

HAMİNNE

Canım annem benim.

FADİME

Nişanlın bu zor günlerde yanında olmuştur eminim. Siz aynı zamanda beraber çalışıyorsunuz.

Arkadaki ekranda Haminne ve Yılmaz'ın mutlu bir fotoğrafı görülür.

HAMİNNE

Evet nişanlım Yılmaz Bey, bağlı olduğum müzik şirketinin de sahibi. Evlenmeyi düşünüyoruz ama önce annemin sağlığına kavuşmasını bekleyeceğiz.

MagazilliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin