İÇ. MANİKÜR SALONU - GÜNDÜZ
Gülüş tek başına oturmuş tırnaklarını manikürcü Toki'ye yaptırmaktadır.
GÜLÜŞ
(gülümser) Sana hep Zeren'le gelirdik Toki abla, alışık değilim böyle.
TOKİ
(Japon aksanıyla) Ne oldu, niye küstünüz?
GÜLÜŞ
Haminne yüzünden. Zeren, onunla bir olduğumu sandı ama aslında ben ne yaptıysam ikimizin ve programın iyiliği için yaptım. Ekrandan özür diledim ki bize açtığı davayı geri çeksin.
TOKİ
Çekti mi?
GÜLÜŞ
Yok daha değil. Beraber gidip yapacağız ama vakti olmadı daha.
Toki şüpheli bir şekilde Gülüş'e bakar. Gülüş gözlerini kaçırır. O sırada karşısındaki TV ekranında Kanal Re'de Haminne'nin gösterildiğini fark eder.
GÜLÜŞ
Aaa Haminne çıkmış, sesini açsana.
Toki, salonda çalışan bir başka Japon kadına bağırır.
TOKİ
(Japonca) Televizyonun sesini aç!
JAPON KADIN
(Japonca) Ne bağırıyorsun?
TOKİ
(Japon aksanıyla) Cevap verme bana!
Japon kadın televizyonun sesini açar. Haminne canlı yayında basın mensuplarının karşısında masada oturmaktadır. Yanında takım giyen orta yaşlı bir adam, önünde belgeler mevcuttur.
HAMİNNE
Bugün benim için yeni bir doğum günü. Çok zor geçen günlerden sonra Re-Mi-Fa Müzik ailesine dahil olmaktan çok mutluyum. Burası Türkiye'nin en büyük plak şirketi ve şimdiden kendimi evinde hissediyorum.
Alkış sesi duyulur. Haminne mutlulukla önündeki belgeleri imzalar ve kameralara gösterir.
GÜLÜŞ
Yeni müzik şirketine geçmiş. Bir tebrik edeyim.
TOKİ
Et tabii.
Gülüş telefonunı çıkarır ve Haminne'ye sesli mesaj gönderir.
GÜLÜŞ
Haminneciğim, şimdi yayını izliyorum. Çok tebrik ederim. İlk fırsatta görüşelim. Adliyeye gidip dava işini de hallettik mi bu hepimiz için yepyeni bir başlangıç olacak. Hadi çok hayırlı olsun, haberini bekliyorum.
Gülüş mesajı yollayıp telefonu kaldırır.
GÜLÜ
Arar o beni.
TOKİ
Arar arar.
GÜLÜŞ
Yeşil oje sürelim ablacığım.
Toki yüzünü buruşturur. Gülüş, gülerek omzuna hafifçe vurur.
GÜLÜŞ
Ay hep böyle yapıyorsun Toki, yeşil düşmanı mısın nesin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magazilli
HumorEn iyi arkadaşlar Zeren ve Gülüş, reytingi düşen magazin programlarını kurtarmak için pop yıldızı Haminne'yle ilgili şok bir haber yayınlarlar. Ancak bu hamle ekranlarda büyük bir savaşın başlangıcı olacaktır. (Kapak illüstrasyonu: Sümeyye Yılmaz)