İÇ. MAGAZİLLİ STÜDYOSU - GÜNDÜZ
Yayında Zeren, Namık ve Gülüş masada oturmakta, Zeren bir yana, Gülüş öteki yana bakarak kızgınca somurtmaktadır. Namık sıradaki haberi anons eder.
NAMIK
Müzik dünyasında müştemilat kavgası. Kimsenin aklına gelmeyen Osmanlıca kelimeyi şarkılarında kullanmak isteyen Gülşen ve Sıla nasıl birbirine girdi? İzliyoruz.
Zeren ve Gülüş kızgınca susmaya devam ederken giren VTR, stüdyodaki ekranlarda görünür. Gülşen'in resim kolajının üzerine, hareketli şarkısı duyulur.
"Müştemilatım ol. Gel evimin teminatı ol."
Sonrasında Sıla'nın resim kolajı üzerine onun sesi gelir. "Müştemiiilat."
NAMIK
Kızlar bu kavga size hiç yakışmıyor. Siz kavga eden değil, kavga edenleri iyice körükleyip millete rezil eden kişilersiniz.
Namık bir yandan setteki kurabiyeleri yer.
ZEREN
Namık abi, Gülüş'e söyle beni arkadan bıçaklayanlarla işim olmaz. Ben Seren Serengil değilim.
GÜLÜŞ
Namık abi, Zeren'e söyle, beni haklıyken haksız duruma düşürebileceğini sanmasın. Ben de Nazire Şenlendirici değilim.
O sırada Metin gelip sunucu kartlarını değiştirir.
NAMIK
Evladım sen de yapım amirine söyle daha yumuşak kurabiyeler aldırsın. Bunları dişim kesmiyor.
METİN
Tamamdır moruk.
GÜLÜŞ
Namık abi, Zeren'e söyle insanları gizli kamerayla çekerek ifşa etmek gotik bir şey değil.
NAMIK
Etik değil kızım.
ZEREN
Namık abi, Gülüş'e söyle, insanları hastalandığıyla ilgili kandırıp sempati toplamaya çalışmak da etik bir şey değil.
GÜLÜŞ
Namık abi, Zeren'e söyle kötüyle kötü olmak zorunda değiliz.
STÜDYO ŞEFİ
Yayına son 5, 4, 3...
Magazilli jingle'ıyla canlı yayın tekrar başlar.
ZEREN
(tripli) Namık abi, izleyicilere söyle sıradaki haberimiz--
Zeren ne yaptığını fark edip toparlanır.
ZEREN
Ay pardon! Sayın seyirciler sırada "Erkek çaktırmadan dövebilir" açıklamasıyla tepki çeken Hülya Avşar var--
Zeren elini kulaklığına götürür ve dinler.
ZEREN
Efendim? Yönetmenim şu an flaş bir haber olduğunu söylüyor. Haminne'nin nişanlısı ve bağlı olduğu müzik şirketinin sahibi Yılmaz Soylu'nun karılı kızlı alem görüntüleri sosyal medyayı sallamış! Haminne nasıl aldatıldı? Hemen izleyelim--
GÜLÜŞ
(ayağa kalkar) Hayır izlemeyelim! Yönetmenim lütfen, bu kadar yeter. Biraz da Hülya Avşar magazinde yer alsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magazilli
HumorEn iyi arkadaşlar Zeren ve Gülüş, reytingi düşen magazin programlarını kurtarmak için pop yıldızı Haminne'yle ilgili şok bir haber yayınlarlar. Ancak bu hamle ekranlarda büyük bir savaşın başlangıcı olacaktır. (Kapak illüstrasyonu: Sümeyye Yılmaz)