Multi: Rüzgar ARAS
"Önlük ne alaka?" Elimi alnıma götürdüm.
"Pardon 'garson önlüğü' ne alaka?"
Göz kırptı. "Hala anlamadın mı ufaklık?"
Anlamak istememek üzere konuşmaya başladım."Ha hamburger yerken önüme dökerim falan diye korkuyorsan önlüğe gerek yok. Ben dikkat ederim."
O hala daha bana gülerken garson kız elinde önlükle karşıma dikildi.
Rüzgar bana bakarak "Giy ve garsonluk yap." dedi sertleşmiş ses tonuyla.
Bu neydi şimdi?
Az önce gülen çocuk gitti yerine sert bakışlar atan çocuk geldi.
Bundan korkup dediğini yapacağımı düşünüyorsa tam bir salak!!!
"Siktir git! Asla yapmam!!!"
"Telefonum nerede benim ya?"
Allah kahretsin! Fotoğraf!!!
***
Bir fotoğraf yüzünden bu hallere geleceğim aklımdan bile geçmezdi. Şuanda elimde 2 limonata bulunduran tepsiyi 5 numaralı masaya götürüyom.
Rüzgar efendi köşeye geçmiş kıkır kıkır gülüp bakıyordu.
Aptal şey nolucak?
Limonataları 2 genç kıza götürdükten sonra alnımda ter varmışcasına elimi alnıma sildim.
Bu zamana kadar bir hizmet yüzünden bu derece yorulmamıştım. Halbuki daha 3 sipariş taşımıştım.
Rüzgar ile anlaşmamıza göre 2 saat burada garsonluk yapacaktım ve o da sonunda fotoğrafı sonsuza kadar yok edecekti.
2 saatin hızlı bir şekilde geçebilmesi için olağanüstü yavaşlıkta çalışıyorum. Bu benim işime yarıyor fakat müşterilerin söylenmeleri bitmiyordu.
Kasanın önünde beklerken Rüzgar'ın beni yanına çağırdığını gördüm.
Yüzüme elinden oyuncağı alınmış çocuk bakışını yerleştirdikten sonra gidebilirdim.
Ayaklarımı yere süre süre yanındaki sandalyeye oturdum.
"Kızım gören de 10 saattir aralıksız çalıştım sanacak. Sadece 3 sipariş aldın bu ne hal?"dedi bu durumdan keyif alan Rüzgar Bey!
Dudaklarımı aşağı sarkıttım ve konuşmaya başladım "Ama o kadar kolay değil ki bu iş. Hem bak göbüşüme nasıl da 'Ben acıktım' diyor." Karnımı ovuşturmaya başladım düşük yapmış kadın edasıyla.
"Ben yemem bunları güzelim."
Güzelim mi?
Bir insana güzelim demek bu kadar mi yakışır be!
Amaaan ne bu cıvık haller Yaprak?
Ona bakıp süzüldüğümü görünce büyük bir kahkaha patlattı. Hemen toparlanıp konuşmaya başladım.
"Hem ne vardi ki beni mutfak bölümüne koysaydın? Hem ben orada daha başarılıyım."
Tavana bakıp düşünür gibi yaptı.
"Doğru sen mutfakta daha başarılısın."
"Heh işte aklın yolu birdir. Hadi geri kalan 1 buçuk saatimi mutfakta geçireyim." dedim heyecanlı bir şekilde.
Nasıl olsa mutfakta göbüşüme ziyafet çektirebilirdim!
"Doğru mutfakta daha iyisin. Ama." dedi gülmeye başlarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakar
Novela JuvenilBence okumalısın!!! Ne yazacağımı bilemedim yav. Neyse hikayede görüşürüz. Byeee🤍