Multimedyada Ece-----> Disney üyelerinden bı kız ama multimedya yanlış oldu bu kızımız ileriki bolümlerde tanıyacağınız başak bu konu için özür dilerim ilerki bölümlerde ecenin gerçek resmini yayınlayacağım iyi okumalar :-)
&&&&&&&&&&&
Sabah uyandığımda bütün kaslarım ve kemiklerim ağrıyordu. E o kadar aradan sonra birden spor yaprsan olacağı bu tabi. Afferin sana Ece afferin. İç sesim benimle son günlerde çok mu fazla uğraşmaya başladı bana mı öyle gelio ?
Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtigim de karşıma bi kadın çıktı kadın bana gülümseyince karşılık verdim ve kadın bana ''merhaba kızım ben bundan sonra hem senin bakıcın olucağım hemde evin yemek ve temizlik işleriyle ilgileneceğim. Bu arada ben Ayşe . Baban bana hayatından kısa bir özet geçti başın saolsun kızım . '' dedi kadın. Yüzümde ki gülümseme bir anda söndü. Nedeni ise o kadının her şeyi biliyor olmasıydı.Ve benim bir bakıcim mı olacaktı dostum ben 16 yaşındayım. Bu konuyu babamla konuşmak üzere bir kenara bıraktıktan sonra kadına cevap verdim. ''Teşekkür ederim Ayşe teyze saol ve bu arada benim karnım acıktı kahvaltı ne zamana hazır olur ??" dedikten sonra etrafa göz gezdirmeye başladım, temizdi , düne göre daha temiz. '' bi yarım saate hazır olur ece kızım baban salonda istersen geç sen otur ben hazır olunca çağırayım seni'' '' tamam ayşe teyze kurt gibi acıktım valla '' diyip gülümsedim. Bu kadın kanım ısınmıştı ama bakıcı olmaz o ne ya aman bee.
''Günaydın küçük okçu sana bir süprizim var gel otur bakalım'' babam bunları söylerken bi yandan da kafasını televizyondan bana çevirip televiztonu kapattı. Babama ''günaydın babişko'' dedikten sonra koltuğa oturup ayaklarımla bağdaş kurup esnedim ve babama '' noldu Ankara'ya felan mı gidiyoruz ? " dedigimde hayır anlamında kafasını salladı ''Ankara'dan antrönörün aradı lisans geçişi yapılmış bana adresi gönderdi istersen kahvaltıdan sonra salona gidebiliriz nedersin ? ". Babamın lafını bitirmesiyle benim babamın boynuna atlamam bir oldu '' aaa tamam şimdiii yayımi ve oklarımı götüriyim mi yoksaa hoca istiyince mi götüriyim. Nasıl bi salon büyük mü ? Onlar da yurt dışına cıkıolar mı? Ya baba bişi deseneeee.'' babam bana tekrar döndügunde guluyodu ''kızım bi susmadın ki konuşayım ya neyse sabah burdaki Antrönörünle görüştüm yaylarını ve oklarını getirmeni istedi bir kaç gün antreman yaptıktan nsonra atışa geçebilirmişsin '' dedi yav ben bu adama aşıgım yaaaaaaa. ''Saol baba valla okçulugu ne kadar özledigimi tahmin bile edemezsin '' ve tekrar sarıldım. Benim de babama söyleyeceklerim vardı ''bakıcımı ? Cidden mi baba ? ''
'' kızım napıyım benimle alışverişe çıkamıosun belki kız kıza rahat olursun diye istemiştim yani sana bebek gibi mama yedirmesi için değil kızım o kadar bunamadım '' diyip güldü. Acaba benim 1 gün flan ömrüm kaldıda ondan mı mu tavirlar??''Oyşo tozo nam nama mam bonlor cok gozol yo '' ben öküz gibi yemek yerken ayşe teyze beni gülerek izliyordu ''afiyet bal şeker olsun kızım'' dedi ve oda bir kaç lokma birşeyler yedi ve bana ''kızım benim öbür adım Sultan oğlum bana hep Ayşe Sultan der sen de öyle diyebilirsin '' bi an ağzım 'O' şeklinde açıldı. O nasıl bir isimdir arkadaş ya . '' Aa ayşe teyze çocugun mu var senin bilmiyodum '' '' evet kızım bir oğlum bir de kızım var oğlum seninle yaşıt kızım daha 3.sınıf '' '' ayyy ne güzel isimleri ne ?? '' dedim 3.sınıf bir kız çocuğu çok tatlı çok severim ben çocuklari ''oğlumun ismi Görkem kız-'' demesiyle boğazıma yemeğin kaçmasi bir oldu. Mosmor olduğuma emindim, öksürüyordum nefes alamıyordum bir anda arkadan bir çift kol göğüs kafesime baskı uygladı o anda nefes almaya tekrar başlamıştim bana uzatılan bardağı titreyen ellerimin arasına aldıktan sonra Ayşe sultan konuştu '' ece, kızım iyi misin ? " ''iyiyim tamam sıkıntı yok '' deyip bardaktan bir yudum daha aldım . ''ben odama bir çıkayım malum okçuluga gidicez hazırl-'' dedim baba lafımı keserek '' bir şey daha var kızım ayşe hanımın oğlu da okçu sana o eşlik edicek '' hönk nöööy ne didin bakayım sen ne didim didin '' aa ne güzel '' diyip odama fırladım. Benim okçu olduğumu bilmesinin nedenini öğrenmiştim biliyordu çünkü o da bir okçuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR TUTAM AŞK...
ChickLitHer hayat bir gün son bulmayacak mı? Cevabınızı duyar gibiyim... peki her hayat bir gün hangi şartlar altında ufalanacak? Hangi ışık hangi karanlıkta sönecek? Bu karanlıktan kurtuluş yok... Bu onun karanlığı, ışığıysa sönmek istemeyen, ama başka ka...