Yeni Başlangıç...

247 9 3
                                    

Multimedyada Görkem The  Vampire Diaries dizisinden Jeremy gercek adı Steven R. Mcqueen iyi okumalar :-)

&&**&&&**&*&&&&****&&&&&

Buraya geldikten sonra babam benim iyi hissetmem için odamı kendime göre dizayn etmeme izin verdi. Aslında bu benim için iyiydi çünkü etrafta spor alanları olmasına ramen arkadaşım olmadığım için canım sıkılıyordu. Ayrıca eski okçuluk kulübümden lisansımın geçişi olmadığı için burada bi süre devam edemicem. Bi şekilde kafamı dağıtmam gerekiyo. '' Baba bu gün bir işin yoksa alış veriş merkezine gidelim mi ? Spor mağazasına gitmem gerek tenis raketimi ve basket topunu yenilemem gerekiyo'' babam bana tatmin olmuşcasına bakıyordu. Çünkü o da bunu istiyordu . Şu anda yaz tatilinin son ayının başlangıcındayım. İlk ayda eski okçuluk kulübümle yarışmaları geçirdim , 2. ay ise taşındığımız için göz göre göre telef ettim. Bu son ayım ve bunu bir şekilde değerlendirmek istiyorum bunu da bir arkadaş çevrem olmadığı için mecburen sporla yapmayı düşünüyorum. Sıcak kanlıyımdır büyük ihtimalle spor esnasında birileriyle arkadaş olurum . Ama kesinlikle kanka veya kardeş değil . İnsanlar kanka olayının çitasını o kadar düşürdüler ki arkadaş olduğu insana kanka demeye başladılar. Bence bu asla yapılmaması gereken bir şey . Çünkü senin o insana kanka veya kardeşim demen ona verdiğin değerin ismidir.

Üzerime siyah kısa bir şort giyip ustüme beyaz bir sporcu atleti giydim -siyah beyaz uyumunu her zaman çok beğenmişimdir - Odamdan çıktiğımda babamı gazete okurken gördüm , koltuğa yayılmıs oturuyordu . ''Baba ben biraz siteyi keşfe çıkıyorum, spor da yaparım belki biraz hadi görüşürüz ''

Babamin buna gerçekten sevindiğini tahmin edebiliyordum . Çünkü buraya geldiğimizden beri dışarı çıkıp arkadaş edinmem için baskı yapıyordu. İyi oldu iyi iyi :-) .

    Dışarı cıktiğımda ilk işim bisikletime atladım sırtımada her zaman hazırda bulunan küçük bir sırt çantasını aldım. İcinde genel malzemelerim var -su, bi miktar para, tatlı bişeyler ,ipod ve kulaklık ,pompa vb. - sitede kısa bir tur attıktan sonra sitenin dışına çıkmaya karar verdim . Ankara'ya yeni gelmiş olmama ramen bisikletle dolaştığım için bir çok yeri biliyordum . Ben siteden çıkmış dolaşırken kulağımı dolduran Eminem&Sia-Beatiful Pain düetini büyük bir hayranlıkla dinloyordum. Eminemi gerçekten seviyorum , ama sanırım biraz fazla seviyorum ...

Bisiklet sürmeye devam ederken etrafı düşünuyordum , insanları ve tabikide annemi. Şu and17 yaşındayım ve Ankara'da. daha lise 3 'deyim. Hem çöm hem yabancı aman ne güzel ne güzel ... Bir süre sonra gerçekten yorulduğumu anladığımda 1,5 saattir bisiklet sürdüğümü anladım . Tabiki de eve gitmicektim bu gün biraz kendime yüklenip beynime ve vücuduma oksijen girmesine izin vericektim . Siteye döndüğümde bir kafeye geçtim ve oturdum cidden buraya yabancıydım bir kafeyi bulabilmek için bi 15 dakika kadar aramam gerekmişti. Oturduktan sonra damla sakızlı bir Türk kahvesi söyledim .Kahveyi çok severdim ama damla sakızlıyı sevmemin nedeni ise annemin de çok seviyor olmasıydı çok da güzel yapardı. Kafede yaklaşık yarım saat kadar vakit geçirirken birçok şey düşündüm mesela wattpad . Mesela birçok wattpad hikayesinde belki kızın bulunduğu kafenin garsonu kızın sevgilisi olur en klasiklerden veya kiz çocuğun üstune kahve döker ve benzeri olaylar olurdu . Bu olaylari yaşamadığım icin gerçekten rahattım ve sevgili olmaya hic de niyetim yoktu . Hemde HİÇ.

'' Hadi koçum boştayım pas gönder'' sesin geldiğı yöne kafamı çevirdiğımde benim oynadığım sahanın yanında ki çocukları farkettim benim yaşlarımdalardı ama daha uzun ve daha iri.Yaşlarıni yüz yapılarindan anlayabilirsiniz. Basketbolu seviyorum top o küçücük delikten girmese bile topa hakim olmayı seviyorum. Ama hiçbir şekilde hiçbir spor benim için okçuluğun yerini tutamaz . Ve ben en kısa zamanda tekrar oku hedefle buluşturmayı , yayı gerdiğimde ki o zihinsel ve bedensel rahatlamayı tekrar hissetmek istiyorum . Okçuluğu gerçekten özlemiştim .

BİR TUTAM AŞK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin