Kaykay pisti

77 6 2
                                    

Multimedyada Ece uyurken .benim yatış tarzımda bu  çocukluktan beri böyle alışmışım.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  Elimi başımın altına koymuş yatakta yatarken düşünüyordum, onu düşünüyordum. Onu seviyordum ama aşık mıyım bilmiyorum. Bana güvenmesi neye bağlı ,ne yapmam gerekir, bana bağlanması ne kadar sürer. Şu anda o da benden hoşlanıyor muydu yoksa nefret mi ediyordu bilmiyorum. Ne hastalığı vardı. Artık başım ağrıyordu çünkü  kafamda binlerce soru vardı bunları düşünmek beni yoruyordu. Bu sırada telefona mesaj geldi elima alıp ekrana baktığımda tanımadığım bir nimara olduğunu gördüm.

----------------
KİMDEN : 0555 *** ****

   Saat 13.30'da kaykay pistine gel aptal aşık. Ece orda sana ufak bir jest daha işte. Bu arada sakın kızı sıkıştırma bir şeyler için sadece yardım et. Sana güvenmesini sağla.
                                                                                                                           -Mislina

  ---------------------

Sanırım bu kıza bir özür borçluydum çünkü bana gerçekten güzel jestler yapmıştı aslında Cem bana ondan hoşlandığını söylemişti belki bunu ona söyleyebilirdim. İsmini telefonuma kaydettikten sonra mesajına cevap yazdım.

---------------------
KİME: Misina
    Tamam teşekkürler. Benim de sana bir jestim olacak. Ama bi yerde buluşup konuşmamiz lazım.
---------------------

  Mesajı gönderdikten sonra saate baktım 13.10. Hemen hazırlanmaya başladım üstümen Beşiktaş formasını geçirip altima gri keten bi şort giydim. Vücudumu geliştirdiğim için forma üzerime yapışıyordu ve sanırım Ece bunu seviyordu. Aklımdan bu düşünceleri attıktan sonra kaykayımı aldım ve evden çıktım.

  

    Oradaydı bir çocukla birlikte kaykay sürmeye çalışıyordu ama çoğunlukla çocuğa tutunuyordu. Yanlarına gittim ve kaykayi sesli  bir şekilde yere attım. Ece kaykaya bakan gözlerini bana çevirdi, en başta gülüyordu beni görünce yüzündeki gülümse gitti. Kaykaydan yine onun yardımıyla indi ve yanıma geldi ''selam'' dedi ama ben ona bakmıyordum onun omuzunun üzerinden bizim okçuluk kulübünden Sinan'a baktım. Ne büyük şans hah! Bakışlarimi Sinan'dan çekip Ece'ye baktım ortamı dağıtmak için yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirerek.   '' naber görkem gel biz seninle bir konuşalım. Sinan sen kusura bakma ben 5 dakikaya gelirim'' dedi pistten çıkıp arkaya gittik. ''Ece çocuğun içine düşseydin '' dediğimde gözlerinde kırılmayı gördüm ama ben de kırılmıştım bilerek mi yapıyordu. ''Ya görkem ben dolanıyordum Sinanı gördüm yanına gittim kaykay sürüyormuş. Ben de merak ettim bana öğrtebileceğini söyledi   ben de kabul ettim hem ne var bunda görkem. Senin beni öpmüş olman benim senin sevgilin olduğum anlamına gelmez'' dedi. Arkasına dönüp yürüyecekken kolundan tuttum ve tekrar kendime çevirdim ''tamam kabul eşşeklil ettim. Sana sormadım bile sevgilin var mı sevdiğin biri var mı demeden öptüm. Sana benimle çıkar mısın bile demedim özür dilerim. Şimdi soruyorum benimle çıkar mısın'' dedim bana bakmaya devam ederken yüzüme yaklaştı ve dudağıma çok çok nazık bir öpücük kondurdu ve geri çekildi. Ben şoktaydım bu şimdi bana güvendiğini mi gösteriyordu. Sinan piçi bunu görmüş olacak ki ''neyse benim işim var ben gideyim '' dedi ve uzaklaştı. Ece bana bakarak ''antrönörümü kaçırdığına göre bana öğretmek zorundasınız beyfendi ''
''Büyük bir zevkle hanım efendi '' dedim ve elinden tutup kaykay pistinin yanına götürdüm.

 

   KİME : Misina
Teşekkür ederim sayende manita yaptım xd
--------------

Yazdım ve gönderdim daha 1 dk geçmeden msj geldi ve gülmeye başladım mesajı okudum

---------------
KİMDEN : Misna
Oha lan varya kaptın kızı nese hayırlı olsun güle güle kullan =D ve bunlarin hiçbirini anlatma eceye birdah boyle bir jest felan yapmam ona göre ;)
------------------
Kahkahayı patlattım cidden kapmıştım kızı ve ona aşık olduğumu ne kadar ertelesemde sanırım gerçekte aşığım ben o kıza abi.

•••••••••••••••×××ק×××ו••••••••••••••••
Selam 290 kişi olmuşuz  teşekkürler ama bu tabikide yeterli değil şimdi birkaç kişi bana mesaj atmış sorularını burdan cevaplayacağım. Şimdi
1- Gerçektede okçu musun ve derecen var mı
Evet arkadaşlar en baştada söylediğim gibi okçuyum Korede yapılan okçuluk yarışmasında Dünya 2. Siyim milli takımdayım
2- Kaç yaşındasın nerde yaşıyosun?
Konyada yaşıyorum ama Ankarada 12 sene kadar oturdum 15 yaşındayım marta 16'ya giricem
3- Hangi takımlısın burcun ve en sevdiğin renk ne
Koyu Beşiktaşlıyım koç burcuyum ve en sevdiğim renk turkuaz
Şimdilok bu kadsr yeter bence öbürlerinden özür diliyorum görüşmek üzere ...... :)))

BİR TUTAM AŞK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin