Bir aydınlık sokaktı güllerle ekili bahçem. Güneş üzerimde ışıkları tenimde.Nasıl kulağa güzel geliyor nasıl manzaralı bir söz..İstemiyorum ben sensiz güneşli günler güllerle kaplı bahçeler.Benim gökkuşağım senden ibaret gökyüzüm ''Siyah''Bahçemde bin çiçekten daha güzel bir çiçek ekili adı sen ''Papatya''.Saçlarının sırtında uzanışı yeryüzünde ki en güzel şelaleyi kıskançlıktan kurumaya itebilirdi.Güldüğünde yanakların pedalisaya benziyordu. Bir gülüş bu kadar güzel olursa bir hayata kastedebilirdi korkmamıştım insanlar istediklerinde pekala bir gülüşe ölebilirdi.soluksuz birgün karanlık bir gece. Adın kalbimde hece hece. Kalbin dili yoktu mantığı kıttı. Ama yanlış karar verdi. Ama doğru karar verdi. Yanlışlardan kaçarken tek doğrum olan seni doğurdum. Ama ilktin, Ama iliktin, Ama yazdın, Ama kıştın. İlmek ilmek işlenmiş kirpiklerin nakıştı. Ve Dağıldı, Ayağımın altında ki karabulutlar ! Ve çoğaldılar, Yeryüzünde ki yıldızlar. Bakışlarında görmek en güzel manzarayı. Dudaklarında yutmak en güzel lokmayı. Ellerinde tutmak hayatı. Diriltmek içimi boynunda ki kokuyu. Yitirsin yanında anlamlar,kelimler,yaşamı. Yeryüzünde yağmur yağsın. Gökyüzünde deprem olsun. Ölüler evde yatsın. Diriler mezarlıkta yaşasın ! Dengeler değişti tabiatta şimdi. Tabiatı bunaltıyor gözlerinin eğimi. Ben sorayım sen cevapla cevabim ol benim. Ben günahım bulaşma sevabım ol benim. Ben şairim mısramda şiirim ol benim. Ben yeryüzüyüm gökyüzüyümde yıldızım ol benim. Ben susuzum çöllerde okyanusum ol benim. En sevdiğin rengin en koyusundan bir dileğim. Dalımdan tutuverdin sana doğru titredim. Karşılaşmaların en güzeli gözlerin memleketim. Orada doğdum Orada büyüdüm Orada öleceğim. Bu benim ilk şiirim satırlarda süzülüşün, Söyleniyor şarkılar elmacık altı gülüşün.
Sen yüzyıllık şiir, Ben bir günlük şair.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mecaz Adam
PoesiaArkadaşlar umarım beğenirsiniz. Ve beğenirseniz oylama yaparsanız çok sevinirim. Bu muydu benim Cezam ?