Öz değerlere her zaman değer verdim. Bu çağda türkü dinlemeyi gerici olarak nitelendirip şiir okumayı bilmediler.Kitaplara bina diktiler. Kitapları site yapıp her sayfayı bir daire sandılar. Seni yazdığım sayfaları uçak yaptılar. Kalemleri kırdılar.Birisini sevmeye flört dediler onu da basite karıştırdılar. Uymadım bu çağı yaşayanlara, Her çalan sazda seni türkü sandım. Her kitap ta altını çizdim. Her kağıda seni yazdım.Aşka gelirsem eğer sen benim kanıma karıştın kadın.Kimi zaman şeker almış çocuk kadar mutlu, kimi zaman şekerini düşürmüş çocuk kadar hüzünlü.Kimi zaman şiirler yazacak kadar Özdemir, kimi zaman romanlar yazacak kadar Oğuz oldum.Kimi zaman da bunları derste anlatacak kadar bir edebiyatçı.Kimi zaman sana türküler söyleyen aşık, kimi zaman seni aramak için yollara düşen Abdal bir ozan oldum.Senden başka kimsem yoktu.Bir Sen,Sadece Sen,Hep Sen...Kimisine göre gericilik bana göre aşk. Kimisine göre boş zaman bana göre Mecnun.Kimisine göre çölde ki kaktüs, bana göre çölde ki serap.Kimisine göre kökü kurumuş çiçek, bana göre mezarlıkta bile yetişen çiçek.Kimisine göre zaman geçirmek için bir varlık,Ben sana bağrı yanık aşık..Kimisine göre yağmurda ıslanmak, bana göre o yağmurun seline kapılmak.Kimisine göre ayın karanlık ve soğuk yüzü, bana göre gözlerini açtığında içimi ısıtan ve ışıtan güneş.Kimisine göre sadece kadın, bana göre emanet.Kimisine göre istek, bana göre avuçlarımdan gönderilen amin.Kimisine göre fırtınalı kara kış bana göre aralıkta açan güneş.Kimisine göre yazın kavurucu sıcak, bana göre serin bir yağmur.Kimisine göre ayrılık, bana göre bitmeyen aşk.Kimisine göre sadece koku, bana göre boynun bozgun memleketim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mecaz Adam
PuisiArkadaşlar umarım beğenirsiniz. Ve beğenirseniz oylama yaparsanız çok sevinirim. Bu muydu benim Cezam ?