Bölüm 1

1.1K 195 701
                                    


Merhaba arkadaşlar.
Öncelikle ilk kitabım olan Fantastik Çete kitabına şans verdiğiniz için çok teşekkür ederim 🙂💙🖤💓

Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmezseniz çok çok sevinirim.

Başlama tarihinizi buraya yazın lütfen 🤗☺️💙💓

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Uçağım kalkmak üzereydi. Koltuğumu bulup oturdum.
Kendimi fazlasıyla stresli hissediyorum.
İnanmakta zorluk çekiyorum annemin beni bir adam için kendinden uzaklaştırmasına.

Arkadaşlarımdan, sevdiklerimden ayrılmam canımı fazlasıyla sıkmıştı ve kötü hissediyorum .
Onun böyle bir şey yapmış olmasını aklım almıyor.
Şuan ne mi yapıyorum İstanbul'dan Bursa'ya babam ve ikizimin yanına gidiyorum.

Etrafımdaki insanların hayatını merak ediyorum, şuan ne hissettiklerini mesela yanımda oturan kadının telefonla ne yaptığını ne hissettiğini veya çaprazımda oturan adam ve yanındaki kız çocuğu gerçekten de eğleniyorlar mı.
Acaba onlarda dışarıdan gozüktükleri gibimi hissediyorlar ?

Kulaklığımı cebimden çıkarttım ve her zamanki gibi arap saçına dönmüştü.
Sıkkınca oflayıp çözmeye başladım.
Ne diye dolaşır ki her seferinde. Rastgele bir şarkı açıp gözlerimi kapatıp dinlemeye başladım.

Gözlerimi açtığımda insanlar iniş için hazırlanıyordu.
Hiç hazır hissetmiyorum kendimi.

Çok uzun zamandır babamı ve kardeşimi görmüyorum.
Onlarla sadece sosyal medyadan konuşuyordum bu da zor oluyordu.

İkizim Aras'la fazla konuştuğumuz söylenemez fakat onu çok seviyorum ve değer veriyorum ama birlikte büyümeyince ve çok nadir görüşünce malesef aramızda bir soğukluk olucaktır diye düşünüyorum ve ben bundan deli gibi korkuyorum.

Uçaktan indiğimde bavulumu aldım ve hava limanının çıkışına doğru yürümeye başladım.

Babamı gördüğümde bana el sallayarak yanıma hızlıca geldi ve sıkıca sarıldı .
Onu özlemişim.
Yaşananlardan sonra ilk defa bu kadar huzurlu hissettim.

Eve geldiğimizde açıkçası biraz şaşırdım. 2 kişi için fazlasıyla büyüktü.
Kapıya geldiğimizde kapı ziline bastık ve kapıyı orta yaşlarda kısa boylu bir kadın ve bahçivan kıyafetli bir adam açtı. Hemen babamın elinden bavulumu aldı ve bizi içeriye buyur ettiler.

Kadın şen şakrak bir şekilde "Hoşgeldiniz küçük hanım" diye söyleniyordu o sırada ben eve odaklanmıştım içerisi oldukça güzeldi bu sırada Aras'ın ne kadar şanslı olduğunu düşünmeden edemedim.

Babamın o sırada benimle konuştuğunu fark ettim odamı çok beğeneceğim hakkında söyleniyordu.
Beni hemen üst kata çıkarttı kolidorun sonundaki odaya girdiğimizde içim kıpır kıpır oldu çünkü bu oda fazlasıyla büyük ve güzeldi.

Kendimi birden daha mutlu hissetmeye başladım annemle olanları bile unuttum o an.
Her şeye yeniden başlamam gerektiğini anladım.

Yatağımın üstünde bir sürü küçük ayıcık veya kedicik gibi peluş hayvanlar vardı. Kafamı diğer tarafa çevirdiğimde 2 kapı daha vardı ilkini açtığımda hoş bir banyoyla karşılaştım, diğer kapıya gittiğimde ise bu bir kıyafet odasıydı hatta içinde tam bana göre elbiseler, ayakkabılar ve bir sürü kıyafet vardı.
Galiba babam hepsini benim için almıştı.

Fantastik ÇeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin