/Nejdříve video aby jste pochopili😅/
Sirény, zrychlený dech, krvácející Tanaka svírající ruku své Shimizu a Toro vedle mě.
„Je konec... Tohle je konec naší čtyřky..."
V hlavě se mi promítly všechny vzpomínky. Jak jsme vykrádali obchody. Klenotnictví ve kterém se Tanaka a Shimizu zasnoubili a já si tam hrál na princeznu a Toro se mi smál.
„Kurva ještě pár let nás mohli nechat ne?! Debilní prodavač!" nad hlavou mi proletěla další kulka.
„Mám vás rád lidi," řekl jsem majíc v očích slzy „jste má rodina."
Najednou jako bych v dáli někoho viděl. „Hele tam někdo jde!" řekl jsem tak, aby mě všichni slyšeli.
„Záchrana nebo další proti nám?" ptala se Shimizu. „Netuším..." namířil jsem na osobu, ale v tu chvíli se ozval výbuch a nás čtyři to odhodilo daleko od auta a pak jenom tma.Pískot v uších, strašná bolest hlavy. Na chvíli jsem se probral a uviděl jsem nad sebou něčí ustaraný výraz, pak zase tma.
Pípání přístrojů přehlušuje to nádherné a poklidné ticho. Jak mě to sere. Snažím se otevřít oči, ale víčka jsou tak těžká. Jediné, co mi zbývá je poslouchat to stálé pípání v jednom rytmu.
Najednou jsem uslyšel kroky, které se přibližovaly stále víc a víc. Vrznutí dveří a následně dalších pár kroků.
Co se to kurva děje? Najednou jsem ucítil dlaň na mé tváři. Byla velká... Zřejmě mužská. Snažil jsem se otevřít oči, ale stále nic! A pak jsem jej uslyšel.„Notak, nevzdávej to. Bojuj s tím! Prober se! Chci ještě vidět tvé oči."
'Chce ještě vidět mé oči?' To musí být ten z toho auta nebo co to bylo. Slyším další kroky.
„Pořád se nevzbudil?" ticho „Do hajzlu! Neměli jsme tam chodit! Byl pro mě jako bratr. Nechci o něj přijít! Musí mi jít za svědka a musí nám hlídat prcka, až se narodí!"
Co? Shimizu čeká prcka? Jak dlouho jsem mimo?!
Bojuji sám se svým tělem, musím se vzbudit! Dělej! Prober se!
Najednou jsem ucítil, jak se dlaň vzdaluje od mé tváře a v tu chvíli jsem konečně otevřel oči.
ČTEŠ
Partners In Crime✅
FanfictionNishinoya a jeho tři přátelé se dostanou do přestřelky která nevypadá moc dobře. Pomůže jim někdo?