CARMEN
Hledíc na fialové pronikající šaty jsem přemýšlela jak se z tohoto problému vykroutím.
Nesnášela jsem mafiánské akce při, kterých bylo všechno Jen hrané divadélko. Musela jsem být vždy vhodně obléknutá. Abych odhalila ženskost v mých žilách, přikazovala matka.
S otcem po část let byli jako jedna velká a pevná ruka. Otec si jí po čase začal opravdu cenit stejně Tak, jako ona jeho.
Aideen byl syn, byl to chlap. Vždy měl navrh u otce, každý otci kdysi gratuloval, když matka čekala první dítě a to chlapce. Ale co já a Sydney?
**** ****
Matka doupravila mé blonďaté vlasy, které byly dnes velmi nepoddajné.
,,Sluší ti to." Pousmála se. Odstoupila jsem od ní a pohlédla do čistého zrcadla. Vypadala jsem jako sladká holčička, což nebylo zrovna nejlepší.
V hlavní hale se mě chytl můj bodyguard Damon.
Společně jsme nastoupili do černého vozu značky mercedes a nechali se odvézt na určené místo, kde se bude odehrávat ta příšerná šaráda.
Byly to zásnuby mé sestřenice Barbary, která byla jen o rok starší než jsem byla já.
U hlavních dveří nás přivítali Barbary rodiče, Damon společně s Ramonem zůstali v temných rozíh onoho obývacího pokoje a sledovali co se zde odehrává.
Můj otec, Barbary snoubenec, strýc a dokonce i Aideen se odebrali s pár vlinými lidmi do velké strýcové kanceláře, aby doprobrali důležité obchody.
Posadila jsem své tělo do kožené sedačky s jemným červeným potahem vedle mé sestřenice.
Její pleť nabrala jasně bílou barvu a rty se jí chvěly.
Nahodila jsem svou sofistikovanou a falešnou masku, kterou zakrývám své emoce a pocity. Věřím, že tímto chováním činím svému otci velikou radost. Sám nakazuje, abychom ve společnosti dobře vypadali Dobře, ale tajemně. Má nás rád, tedy jak obvykle u snídaně říkaval: "mám Vás rád moc, ale mafie je na prvním místě." Tyto slova byla vždy bodavá a velmi bolestivá. Jenže po čase se i bolest naučíte skrývat před světem.
Lítostivíma očima, které mohla vidět pouze Barbara jsem se na ní podívala a pravila: ,,Gratuluji k zásnubám." Byla jsem slušná, přesně tak jak to mělo být, ,,Děkuji." Odpověděla mi s falešným úsměvem, který byl jasně prokouknutelný.
Musela se tvářit jako šťastná nevěsta, jinak by to její matka nezvládla.
**** ****
O
tec vylezl z kanceláře a přiložil matce dlaň na záda: ,,Půjdeme." Řekl klidně. Také nesměl dát na jevo své emoce. To mohl zřídka doma na nás na děti a nebo na matku.
Ramon se odhoupl na nohy a mířil za Sydney.
Damon se stáhl opět za můj stín a já musela odejít sama. Nesnášela jsem to.
Rozloučila jsem se a chystala se opustit mahagónové dveře, když jsem v tom ucítila silný náraz a spadla jsem na zem.
Promnula jsem si své zápěstí. Damon přispěchal s rukou na své zbrani.
,,Omlouvám se." Zopakovala jsem vysokému muži v černém elegantním obleku a vyhoupla se na nohy.
Muž odfrkl arogantně a obešel mě přímo dovnitř.
Pokroutila jsem nad mafiánským chováním hlavou a namířila si to do černého mercedesu, kde mě netrpělivě vyhlížel.
ČTEŠ
The Crawfords family✔️
FantasyPříběh je INSPIROVÁN!! od anglické autorky Cory Reilly. Hrozně se mi ten nápad/tvorba líbí, takže pokud vám to vadí nebo nějak omezuje, nečtěte to. Vše se točí kolem mafie, sexu, zabíjení.. #1 guns #7 mccann #1 jason #2 drugs #11 mafia