012

328 49 5
                                    

Berita kematian tuan lee sudah diberitahu oleh keluarganya di australia. Puan lee meminta supaya suaminya dikebumikan di australia. Dan dengan itu, mayatnya di hantar ke sana. Puan lee memberitahu felix bahawa hanya ayahnya sahaja yg terlibat dlm kemalangan. Hal ini kerana dia tidak mahu felix bersedih atas apa yg berlaku pada aeri dan butler min.

Pemandu trelar itu dikenakan hukuman gantung kerana memandu di bawah pengaruh alkohol dan penyeludupan dadah bernilan 20 juta.

Ibu min aeri tidak dpt menerima kenyataan bahawa anak di dalam kandunganya sudah tiada membuatkan emosi ibunya tidak stabil. Setiap hari ibunya akan mendera aeri secara fizikal dan mental.

"anak aku mati sebab kau!"
"kau bukan anak aku!"
"Anak sampah! Kau ada otak ke x de!?"

Itu merupakan ayat biasa yg didengari oleh aeri.

Ayahnya pula melarikan diri. Kemana? Dia pun tidak tahu. Sejak kehilangan ayahnya. Keluarga aeri hilang punca pendapatan. Menjadikan aeri perlu betanggungjawab menampung segala keperluan keluarganya. Ya pada usia 10 tahun dia perlu memikul tanggungjawab yg begitu berat. Dan hidupnya bertambah teruk apabila dia melangkah ke sekolah menengah.

Sejak peristiwa itu, min aeri yg ceria dan periang sudah hilang. Dirinya menjadi mangsa buli dia sekolah. Kerana dia tidak melawan, makin ramai yg membulinya. Cikgu? Cikgu tidak boleh membuat apa² kerana pembuli itu merupakan anak org kaya. Jika guru melaporkannya, sekolah akan hilang dana. Mereka hanya melihat aeri terseksa dibuli. Di sekolah dibuli, di rumah di dera.

Bunuh diri? Dia selalu cuba. Tetapi ade seseorng yg menghalangnya. Han jisung.

Han jisung merupakan kawan baik min aeri. Dia selalu memberi semangat pada aeri untuk meneruskan hidup. Tanpa aeri sangka, jisung juga mempunyai masalah yg sama.

Ibu bapanya suka mendera jisung, di sekolah jisung antara pelajar terbaik. Jisung didera kerana tidak mendapat markah 100 di dlm ujian. Bagi ibu bapanya, 99 tidak cukup. Mereka mahukan 100. Perkara ini membuatkan jisung depression dan murung.

Pada suatu hari, ketika dia ingin berjumpa han jisung. Dia digemparkan dgn berita yg mengejutkan. Han jisung mati akibat bunuh diri kerana sudah tidak tahan didera oleh ibu bapanya. . Tetapi ibu bapa jisung menutup kematian han jisung dgn mengatakan jisung mati akibat langgar lari.

Sejak dari itu, min aeri ingin menjadi pakar psikiatrist untuk membantu org seperti dirinya dan jisung. Min aeri belajar sehingga dia lebih maju dari pelajar sebaya dia yg lain.

Aeri keluar dari rumah dan melakukan kerja sambilan untuk menampung hidupnya. Dia tidak lagi hidup bersama ibunya yg selalu mendera itu. Dgn cara ini, aeri dapat mencapai citanya dgn lebih mudah. Tanpa gangguan.

Pada usia 18, dia sudah berjaya memasuki seoul university.

Dan itu adalah jalan cerita kehidupan min aeri

Atau mungkin ada memori yg tertinggal?

(。'▽'。)♡

Lamaaaaa author x update 😀

SU | My Queen | Lee Felix Where stories live. Discover now