034

231 34 4
                                    

Hwng hyunjin hanya mampu memerhati sahabatnya dari jauh.

Felix dan ryujin keluar makan bersama. Dan mereka berbual dengan mesra. Senyuman terukir di bibir mereka.

Sudah hampir sebulan selepas kehilangan aeri dan felix sudah tidak pedulikan kehilangan itu.

Hyunjin berasa pelik juga. 'kenapa senang sangat kau berubah hati lix? Aku ingat kau dah berubah. Tapi kau masih playboy yang dulu kan? Hyunjin tersenyum lemah.

Dia sudah masak dengan perangai felix. Daripada australia ke korea, felix kekal dengan sikap yang sama. Playboy.

Hyunjin keluar daripada cafe itu. Ais americano yang dibelinya di hirup. Segar terasa pada tekak.

Sedang dia sibuk menikmati air itu, tanpa sedar dia terlanggar dengan seseorang.

"oh maafkan saya" ucap hyunjin. Dia melihat orang itu. Macam kenal.

"ohh takpa encik. Kejap, encik ni bukan ke kawan tuan saya. Felix?" soal lelaki itu.

"ye, saya hyunjin. Encik pula?"

"saya seo changbin, pembantu tuan felix"

♡♡♡

Sudah hampir sebulan aeri 'bekerja' di kelab itu. Perniagaan di sini amat maju. Setiap malam pasti penuh kelab ini.

Aeri juga semakin rapat dengan i.n memandangkan mereka berada di umur yang sama.

Tapi aeri berasa pelik. Siapa pemilik kelab ni?

I.n ada beritahu bahawa pemilik kelab ni akan habis cuti dalam masa terdekat.

Aeri sebenarnya tidak kisah tentang bos mereka itu. Tetapi dia ingin tahu juga siapa yang mahu membeli dirinya.

Kalau orang tanya adakah aeri gembira sekarang ini? Jauh sekali dari gembira. Dia hanya mampu bertahan di sini untuk membayar hutang ayahnya. Demi keluarganya. Walaupun ayah aeri hilang begitu sahaja.

❤️❤️❤️

"ohh jadi hyung ni la sunbae yang femes dalam uni tuu"

"eh mana adaa femess hihihi" malu changbin dibuatnya bila dipuji hyunjin.

"femes laa, sebut je senior paling pendek semua tahu, seo changbin lah orangnya-"

Ppak!

"huaaaa sakitt laaa hyungg! Jangan la pukul kepala akuu" adu hyunjin. Bibirnya mucung menunjukkan rasa tidak puas hati.

"engkau ni, aku baru nak bangga sikit kau dah mengutuk depan aku" changbin memeberikan pandangan tajam pada hyunjin.

"laaa bukannya orang kutuk, orang cakap bende betul ape? Faktaa lagi tauu" haihh hyunjinn, tak sah kalau tak sakat orang.

Dan begitulah, hyunjin dan changbin menjadi rapat dan mereka juga sering keluar apabila masa lapang.

❤️❤️❤️

"aeri!" jerit seseorang

"ye, saya" aeri menoleh kebelakang dan melihat i.n sedang berjalan ke arahnya.

"bos dah sampai, dia nak jumpa awak"

"oh, bos dah habis cuti ke?" soal aeri.

"entahlah bos tu,, dia punya kelab suka hati dia laa nak balik bilaaa" i.n kelihatan tidak berminat hendak bercerita tentang bos mereka itu.

"eleehh orang tanya jee... Hahaha habis lah kau tak dapat jadi 'bos' lagi dekat kelab ni" aeri menjelirkan lidahnya tanda mengejek.

"haihh,, saya redho" i.n membuat muka pasrah.

"dahh cepat pergi pejabat! Jadi singaa orang tua tu kang baru tau" i.n mengingati aeri. Hush hampir luruh jantung aeri disergah begitu.

"hish kau ni, aku tau laa.. Eh tapi bos kita tu tua ke?" aeri mula curiga tentang bos itu.

"tuuaaa! Tuaaaa sangattt! Tulah kubur dah memanggil pun tak reti bertaubat" i.n menayangkan muka menyampahnya.

"ish kau ni tak baik la, dah la aku pergi dulu" aeri mula mengorak langkah ke pejabat

"hati-hati! Orang tua tu gatal tauu!" aeri menjeling i.n yang sudah terkekek ketawa.

Aeri mengetuk pintu pejabat.

"masuk" aik? Kenapa bukan suara orang tua? Sah budak jeongin ni tipu aku hidup-hidup. Sabor jelah.

Aeri membuka pintu dan masuk ke dalam pejabat itu.

Matanya membutang! Tak disangka, dia adalah pemilik kelab ini...

Dan orang yang membeli dirinya...

"k-kau?"

"ohh aeri! Dah lama tak jumpa kan?"

"s-s -s" aeri terkelu.

"yes, nice guess darling. Im kim seungmin. The owner of this club and psychologist doctor in seoul hospital"

 The owner of this club and psychologist doctor in seoul hospital"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(awak ii semua imagine lah seungmin pakai mcm ni yeee :))

👁️👄👁️

Wahaii readerss sekaliann,,

Dengan dukacita nya author nak bagitauu bahawaaaa

Telefon author rosakkk huaaaaa!

Ni, author taip guna phone ayah author. 🙂

Thankk kerana sudi membaca dan teru menerus support buku ni walaupun slowwwwww updatee.

Sayaanggg readerss ketat ii! Auch ❤️

SU | My Queen | Lee Felix Where stories live. Discover now