Felix memanggil pembantunya untuk masuk ke pejabat. Terlihat changbin berjalan memasuki pejabat. Mulutnya penuh dgn makanan. Dia baru sahaja hendak makan tgah hari tu yg dia sumbat mulut dia dgn apa yg sempat.
Felix mengangkat kening sebelah. Melihat mulut pembantunya itu bagai mahu pecah. Changbin sedang bersusah payah hendak mengunyah nasi goreng kimchi cicah budu plus keropok lekor. Aip jgn ingat dkt korea x de makanan ni. Diorg siap buat delivery tau.
Felix terus memberikan arahan pada changbin.
"kita ada projek besar, kita akan bergabung dgn Kim Holdings untuk membuat taman tema air yg terbesar di korea. Lee copr. Ditugaskan untuk membina hotel dan Kim holdings, akan membuat taman tema air.
Saya nak awak cari interior designer yg sesuai dgn projek ni. Saya sedang buat lakaran hotel. Harap kamu dpt cari yg terbaik. Jangan hampakan saya, sebab projek ni bernilai 20 Juta US dollar" kata felix pada changbin.
"Ba-pft" hampir terkeluar makanan di mulut changbin. Dia menggangkat satu tangan menandakan 'tunggu sebentar'. Dia menelan isi mulutnya dgn perit. Lepasni aku kene minum air, sakit woo tekak
"baik bos. Saya akan buat sebaik mungkin" kata changbin dan berlalu keluar dari pejabat felix
"huh, bau budu" kata felix lalu menggelengkan kepalanya
♡♡♡
Changbin segera mencari senarai pekerja di syarikat itu dan mencari butiran pekerja interior designer. Mereka semua di nilai dgn bintang di temu duga. Misi changbin ialah mencari designer yg mempunyai bintang terbanyak dari segi rekaan.
Dan pekerja yg memenuhi syarat itu ialah, shin ryujin. Walaupun baru setahun jagung, rekaannya sangat baru dan sofistikated. Menjadikan dia designer paling sesuai untuk projek ini.
Changbin memanggil ryujin ke tingkat atas dan menerangkan projek itu.
"s-saya di pilih untuk projek 20 juta US dollar!!???" kata ryujin sebaik sahaja changbin menerangkan tujuan ryujin di panggil.
Ryujin menekup mulutnya. Dia menunduk kepada changbin.
"saya minta maaf sagt² sebab terjerit dkt depan muka awak" kata ryujin
"aduu kepada kau pergi jerit depan dia" kata ryujin perlahan. Dan seperti sangkaan dia, changbin tidak dpt mendengar kata² ryujin.
"ehh x pe. Kalau saya pon akan terkejut jugak" kata changbin sambil tersenyum manis. Ehh changbin nii
"tapi kenapa saya? Saya baru je kerja dkt sini, dulu pun saya kerja di syarikat kecil je." kata ryujin serba salah. Dia takut dia akan kecewakan pihak atasan.
"jgn risau, changbin x pernah salah pilih org" changbin sudah tersipu malu. Meja dipukul tanda geram. Balik ni kau tido luar eh changbin!
"baiklah, kalau changbin percayakan saya, saya akan buat sehabis baik!" changbin tersenyum dgn kata ² ryujin. Pipinya sudah memerah. Author siku jugak changbin ni kang!
Changbin berhenti dari lamunan.
"kalau mcm tu jom kita jumpa bos, ryujin dh setuju kan?" ryujin mengangguk dan mengikuti changbin ke dlm pejabat felix.
Harap² la tuan lee dpt terima aku sebagai interior designer projek dia.
(。’▽’。)♡
Kalau korg x tau interior designer tu apa meh author terangkan
Setakat yg author tahu, interior designer tu yg reka isi dalaman rumah kita.
Contoh : dia bagitau kita, perabot letak situ,
Bilik tidur dkt situ
Tv letak situ.Hah gitu la, author dpt idea ni pon sebab isteri sepupu author interior designer
Mahal weyh keje ni, dia reka je dah 500,
Belum beli or ubah suai nye lagi.Nak maklumat lagi lanjut tanya habang google laaa
YOU ARE READING
SU | My Queen | Lee Felix
FanfictionMengisahkan tentang min aeri yang merupakan sahabat ketika kecil lee felix yang terpaksa berkahwin dengan jejaka itu. Tetapi pelbagai rahsia akan terbongkar selepas 2 tahun mereka berdua berjaya membina rumah tangga yang utuh. "aku akan jaga kau dan...