038

233 40 12
                                    

Author: WEYHH NAK BUAT PLOT TWIST MCM MANAAA?? HUAAA!! *tepuk dahi and pipi*

Also author: aduh sakitt! Hikss 😭

Anyways.. Yo! Im back! 🌚

Sekarang hyunjin barada di rumah changbin. Kenapa? Hyunjin dia takut -.-

"woahhh besarnya rumah hyung!" hyunjin melihat sekeliling apartment changbin itu.

Changbin yang berasa bangga itu tersenyum sinis.

"ehh mestilah ini kan pembantu tuan Felix yang setia jadi gaji pun besarlah" hyunjin mengganggukkan kata-kata changbin.

"kalau aku tau kerja dengan felix gaji besar, dah lama aku tempah kerja dengan dia awal-awal" bisik hyunjin.

"jadi, aku nak tido mana hyung?" hyunjin memandang changbin yang sedang duduk di sofa.

"dengan aku" changbin memberi senyuman gatal kepada hyunjin.

Hyunjin mengundur 500 meter daripada changbin. Mukanya terserlah ketakutan di dalam dirinya.

"sorry aku straight!" hyunjin jerit pada changbin.

"aku gurau jelahh!" changbin gelak kerana tingkah laku hyunjin. Haih dia ni percaya betul.

Changbin bangun dan menuju ke salah satu bilik yang ada di apartmentnya.

"nah ni guest room. Takkan lah rumah aku yang besar ni tak de extra room" changbin masih lagi ketawa lalu menepuk lengan hyunjin.

"gelak, gelak jerlah! Tak payah pukul-pukul orang! " marah hyunjin. Ape? Kau ingat tak sakit ke kene pukul dengan orang yang lengannya macam shotgun?!

"dah aku punya bilik dekat sini je, pape call aku" changbin terus masuk ke biliknya.

Hyunjin terdiam seketika. Kalau satu rumah buat apa nak call? Adu pelik-pelik jelah hyung ni. Hyunjin membuat muka menyampahnya.

Dengan itu changjin coupl- eh changbin dan hyunjin pun tidur dengan lena di bilik masing-masing.

♡♡♡

"haihh.. Save the best at last okay" yuna mengeyitkan matanya pada bangchan.

Bangchan pun menunggu dengan sabar

"sabar bro, woman always right kan?" seungmin menepuk bahu bangchan sebagai tanda sokongan.

Bangchan hanya menggangguk dengan sedih.

"so, let me tell everything from the start about my plan" yuna merapatkan kerusi roda felix ke sebelah aeri. Sekarang mereka berdua menghadap empat orang yang cuba menghancurkan hidup mereka.

"aeri, kau ingat kan masa kau kene langgar dengan lori tu?" aeri hanya menggagguk.

"well, pemandu tu sebenarnya bapak aku" aeri memandang yuna dengan riak terkejut.

"and sebenarnya, dadah yang polis jumpa dalam lori tu. Ayah kau punya." aeri mengerutkan dahinya.

"penipu! Mana buktinya?!" aeri membalas tuduhan yuna itu.

"well, tgok ni" yuna menunjukkan rakaman cctv di dalam telefonnya. Di situ jelas terlihat Butler Min keluar dari kereta dan membuka but kereta lalu memindahkannya ke dalam lori.

"polis pun bodoh! Kenapa diorang tak check cctv dan senang-senang jer jatuhkan hukuman pada bapak aku?" yuna menutup telefonnya.

"aku putuskan nak cari ayah kau dan balas dendam."

"tapi tak sangka pulak dia dah meninggal masa aku jumpa dia" yuna menunjukkan muka sedih pada aeri.

"apa yang bestnya, engkau akan kahwin dengan felix! Itu yang membuatkan aku teruja! Akhirnya aku boleh balas dendam sekali gus!"

"jadi aku kumpulkan diorang ni dan rancang segala plan untuk hancurkan hidup korang macam mana kau hancurkan hidup aku" yuna tersenyum sinis

"tapi betulkan aeri ni bekas pelacur dulu?" felix memandang yuna yang masih tersenyum.

"HAHAHAHAHAHA" yuna dan yang lain ketawa dengan kata-kata felix.

"engkau percaya semua tu? Dah tentu aku yang bagitau kau laman blog tu" ryunjin mengesat air matanya.

"itu kerja aku, anak buah aku lino yang bina blog tu. Haihh.. Tak sangka kau percaya bulat-bulat. Satu lagi, kelab yang korang pergi tu kelab seungmin. Lino berlakon je dekat situ. Haduhh korang ni. Menghiburkan hati aku betul" bangchan memberikan penjelasan.

Felix menelan air liurnya dengan perit. Mukanya di tundukkan.

"haihh felix.. Malu ke tu?" yuna mengusik felix.

"habistu siapa yang hantar mesej rahsia dekat kitaorang? Dan irene? Itupun kerja korang jugak ke?" soal aeri pula.

"well, malas nak riak tapi yes, itu pun plan kitaorang" yuna tersenyum sinis.

(。’▽’。)♡

Alkisah author nak update awal tapi phone buat hal. Haihh sedih betullah phone ni

Thank you soooooo much yang spam bvote and comment! Author akan cuba balas semua comment korang. Sayang semua readerss! Thank youu korangg!!

♥♥♥♥♥♥♥
(♥ω♥*)

SU | My Queen | Lee Felix Where stories live. Discover now