Осъдените

58 8 0
                                    

Трите най страшни гряха за един прероден са...
Самоубийство
Убийство на невинен
Обладаване от демон

Семейство Блек се бяха сблъсквали и с трите гряха.

Самоубийството на пра леля Одилия.
След като бе принудена да се омъжи по сметка, но не парична, а с цел разреждане на кръвната линия  и то за простосмъртен. Полковник Фредерик Елински. След сватбата той я насилил, а тя... щом той заспал доволен от факта че изпълнил съпружеския си дълг  Одилия пронизала сърцето си с личната му кама. Камата му била дадена като подарък, че е спасил живота на Генерала. Каква ирония. Оръжие подарък за спасен живот да отнеме живот. Одилия била влюбена в друг, а на гроба ѝ той се заклел че няма да погледне друга и ще остан верен на своята сродна душа.
Убийство на невинен.
Съвсем пресен случай. Бащата на Рейвън, който стреля по собствената си внучка, но уби Матео, защото лудо влюбеният мексикано пое коршума вместо момичето в което бе лудо влюбен-това е причината и Матео да е прероден, по точно да се прероди в собственото си тяло - Да ставаше въпрос за пра дядо Артър, но никой не споменаваше името му в семейството. Никой не отиде и на погребението на стареца. В затвора  го натровили.
Змия се убива само с отрова.
По третият параграф Блекови можеха да дадът цели два примера.
Господин Мастърс - съседът и Даниел Конрой. Съсед на Софи и брат на Дейвид.
Двамата бяха обладани от демон единият от любовна мъка и разбито сърце, се бе обърнал към чистото зло, а другият по никому неизвестни причини.  Всички заят причината и историята поне за Даниел Конрой и кой и как бе убил демона. Господин Мастърс бе оцелял, но жена му поиска развод. Той, до колкото разбраха от последвалите слухове, бе заминал за Канада. Но след смъртта му душата му щеше да е пленена също като на Даниел. Наказанието за по големият брат Конрий бе до пълното му забравяне. Тоест щеше да получи последен шанс, но когато и последният който го помни е отдавна в земята. Душата му бе осъдена на забрава. Какво шеше да се случи с  душата господим Мастърс никой не можеше да каже.
След тези три разказа меко казано
Катарина Картрайт остана с пръст в устата. Не би отнела живота на невинен или своя, не би имала куража или дързостта да го направи, а да не споменаваме за демони. По добре жива и да преживее всичко като преродена, но не и някое от тези трите.
Наказанията за прегрешенията на преродените бяха прекалено строги и сурови, а какви ли бяха наградите или ползите. В светът на преродените имаше правила, а нарушаването им имаше последствия.

Преродените 2 Нова ГенерацияWhere stories live. Discover now