Смяна на собствеността

65 8 1
                                    

- След като всички сте тук и сте закусили е време да ви кажем някои неща. - Роман остави чашата с чай на масата.
Върнахме се по рано, защото е време драконите ни да изберът следващата си собственост. Правилно чухте. Ние сме техни приемници. Драконите избират само онези достойни за тях. Дракон означава, пазя защитавам, но Деспина и Диана го знаят, защото идва от гръцки.
Драконът ме избра, защото се заклех да пазя вдовица и нероденото ѝ. Жената и детето на моя най- добър приятел.
-Другият дракон избра мен, защото на времето прибрах едно измъчено и изстрадало хлапе, дадох му подслон и грижа.
А една, нищо и никаква целувка по врата определи коя ще е сродната ми душа. Споделяйки маркировката на един пазител, това ни прави сродни души.
- Въпрос. - Дариус бе вдигнал ръка- Как става маркирането? Само с целувка ли?
- Не е задължително да е с целувка, може да е само с докасване или ако... Ако сте били интимни. Това не означава, че непременно трябва да започнете да експериментирате в тази насока. - Софи побърза да се подсигури. - Маркировките могат да се появяват само при навършилите минимум 20. Така, че. Дори не си го и помисляйте.
"Роман, ще те убия. Как само ме накисна."
" Трябваше да им го кажем. Все с нещо трябваше да започнем."
" Да се надяваме, че няма да ни потат за секс, защото ще те оставя ти да им обясняваш, Роман Рейвън Блек ."
- Въпрос. - Сега беше ред на Дима- Как пазителите избират кого да..., как един пазител си избира преродения?
- Зависи от много неща, характер, поведение, способности. Дали душата ти ще откликне на тази на пазителя. - обясни Софи - Моят пазител всъщност е пеперуда . 

Хлапететата добре знаеха ,че около цялото тяло на леля Софи има страховит дракон ,но да разберът ,че нейният пазител е пеперуда ги хвана неподгодвени.

–Моят пазител всъщност е лисица . Моля не бъркайте пазителя ми с Кицуне . - Кой да предположи че Роман Блек бе закрилян от лисица ! -това обясняваше доста ,как така винаги се измъкваше от неприятности и капани. Драконът имаше нужда от някой който да върши работата ,докато не се появи следващият кандидат за титлата Принц на мрака. Някой ,който може да остане невидим, дори ако всичко се обърка, да запази хладнокръвие. Някой готов да жертва всичко ,за да защитава,слабите ,невинните и да има силата да накаже виновните .

– Чичо ? Защо нашето семейство е с двама пазители?- Дариус зададе доста добър въпрос .

– Баща ти ,незнам дали не ви е казвал ,но неговите вълци са близнаци ,затова той ги нарече Ромул и Рем . Баща ви е Лочец. Така наречените Ловци при преродените имат дарбата да търсят . Ловци или Търсачи,както ги наричат . Помагат при издирването на изчезнали хора,на откраднати предмети , те могат да виждат следи ,които не се виждат с просто око. Ти и сестра ти имате тези маркировки по рождение ,както и черната спирала на Блекови . Нещо като семеен герб.Пък и един Ловец има нужда от своето семейство. Своята глутница. 

Преродените 2 Нова ГенерацияDonde viven las historias. Descúbrelo ahora