До следващият път

95 9 11
                                    

В събота имаше открита сцена под звездите и хлапетата не пропуснаха възможността да се развихрят. Обиколиха панаира. Позабавляваха се на стрелбището. Ходиха на кино. Все наормални неща. Това ги накара да се почустват спокойно. Дали беше привидно, дали не се задаваха неприятности с колосални размери. Но пък сега не им беше до това. Новата учебна година предсроеше. За някои беше ппследна, за дуги предпоследна. Но сега свички искаха да се видят с приятелите си и да се забавляват. Те първа щяха да избират колежи и места за стажуване. Сам по себе си въпросът със стажа беше като нова световна война. Пък и раздялата с братовчедите нямаше да е лека. Откриха приятели, трепети, преживяха убиства, демони, фанатизиран призрак....
Все мили спомени. Особено запознанството с част от съседите.
Млади, щури, животът бе пред тях.

Все пак са преродени. Имаха още доста прера дания през, които да преминат, уроци, които да научат. Трудности, с които да се справят и битки които да спечелят или загубят.

В тях беше шансът на едно ново поколение. Началото на нещо голямо.

Само след броени дни всички се отправиха към летището. Поредната семейна снимка. Двучасово сбогуване и няколко изречения които щяха да обърнат играта.

- Ще ви чакаме за коледа в курорта Сейнт Вали. - казаха Картрайтови

- Ще се чуваме. - с усмивка оповести Дейв

- Особенно, ако научим нещо за изгубените Картрайт. - кратко казаха Блекови

Така се сбогуваха последните три семейства на летището  (това на Хенри Блек и тези на близнаците Картрайт)

Някои от вас искаха трилогия, май по всичко личи че ще я получите.
Но, само и единствено, ако наистина, ама наистина го искате.
Пишете и коментирайте.
Целувки и прегръдки от мен.
До скоро с новата история. Нов жанр, нови герои. Нещо греховно и горешо се задава.

🎉 Преродените 2 Нова Генерация hikayesini okumayı bitirdin 🎉
Преродените 2 Нова ГенерацияHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin