Колко по - зле може да стане

56 6 3
                                    

Малко сед като децата се изпокрикх апо стаите в къщата се върнаха баба и дядо Блек .

- Каква приятна изненада ! -Рейвън прегърна снаха си .

- Кога пристигнахте? -попита Залия и на свой ред прегърна снаха си .

- Сутринта ,малко преди шайка новородени да нахлуе . Доста неща са се случили докато ни някаше май?- Роман се появи от кухнята с торбичка лед и я подаде на Софи ,след което се върна за още една и си я наложи на главата.

- Часовата разлика ли ви мъчи ?- попита шеговито Залия

- Не . Разказът на децата. -каза Софи и посочи двамата заспали на дивамите.

- Майка ѝ е в Лечебницата в цитаделата. Има няколко счупвания ,сътресение и натъртвания ,но нищо сериозно.

- Ами ,баща ѝ ? - попита Роман

- Той...

- А ,още сте тук ! Здравейте.- Дейв влезе в къщата следвам от Хийт. - Демонът е същият който изби семейството ми. Този път ще се постарая да си остане в Ада. Само да го издебна ,когато е във истинската си форма .

- Ние си лягаме . Твърде стари сме за подобни приключения.- Рейвън се отправи по коридора следван от Залия.

- Татко ,къде държиш алкохола?

- На кухненския остров има отделение с алкохол.

- Супер . Имаме нужда . Спокойно ,няма да пипам спецялната колекция в кабинета ти. само тази от кухненското островче.

- Това правило още ли важи ? - зачуди се Софи на глас

- Познаваш баща ми . Колекцият аму се отваря само по поводи. Кто например раждамнето на внуците му . Иилии сватбите ни .

- Е признава, че питиетата си ги биваше.

- Чудя се да ли да не запаля една ? - подметна Роман ,търсейки си съичасник

- Ако ти запалиш и аз ще изпуша една . - обади се Дейв

- А зас мен ? - Хийт бе като премазан ,имаше нужда от нещо силно

- Как пък не ! - сопна му се Дейв и двама та с Роман отидох а на задната веранда .

- Всъщност имам нещо за теб - каза Софи и след 5 минути се върна с огромна чаша чай .

-ЧАЙ!?

- Достаъчно силен е, че да те тупяса . Изпий го на екс и след минута две ще си в бестегловност .

Преродените 2 Нова ГенерацияOù les histoires vivent. Découvrez maintenant