През това време Картрайтови всяха смут с появата си в Цитаделата. Ека ги настани в къщата си. Кейси и Крис разходиха семействата си из техния дом. Не бяха в добри отношения с родителите си след загубата на сестраси. Затова приемаха това място за свой дом. Блекови и Ека приемаха като роднини.
Виктор и Кристина, Деспина и Диана само се споглеждаха, кой да предположи че след закуската на следващия ден ще се озоват на такова място. Е може би щяха да изчакат и Блекови, но понеже налетяха в коридора на полу голия Дейв - горкият не очакваше да налети на хлапетата толкова рано и мина за редовния сутрешен душ.
- Какво сте се се разпищяли в 7 сутринта.... Кейси и Крис се подадоха от стаите си . А гледката ги събуди по бурзо от чаша кафе - Дейв по хавлия тъкмо излязъл от банята, момичетата в другия край на коридора по пижами и Вийтор застанал пред тях, закрил очите на две от тях с ръце, а на третата препречвайки гледката с тяло.
- Ти. Веднага се облечи. - нареди Кейси. Дейв само щракна с пръсти и вече беше в спортен екип.
- Не очаквах да има такова движение сутринта. Вече ще знам, ще излизам с дрехи от банята. Съжалявам - каза и коленичи на едно коляно - показвайки почит към двамата си приятели. Извимете ме.
- Изправи се. Нищо не е станало. - каза Крис. Вие четиримата ви искам след 5 минути в кухнята. Закуската няма да стане сама.
- Аз изчезвам, че имам часове. - каза Дейв и слезе на долния етаж.
Момичетата се скриха в стаята на Викртор с почервенели лица. Бяха затиснали вратата и Виктор се наложи да ги заплаши
- Излезте инъче оставате без топла вода в банята. - от вътре се чуха хихикане и писукане. Виктор само повдихна рамене и се постара да изхаби водата. А момичетата още си представяха релефното тяло на мъжа в коридора и как капчиците блестяха по кожата му. А татосите... Фф...
Засякоха Дейв в цитаделата на арената с група начинаещи, после се видяха с останалите и възрастните се изнизаха без да кажат и дума. Ека се погрижи да настани новодошлите и после се запиля на някъде. Дейв и Джейдън намериха Маган и Клара в кафето. Заприказваха се и вече бе станало време да отиват на обяд.
- Помислете си, тук имаме нужда от хора.- каза Дайв на приятелите си.
- Още ли си толкова сдържан като преди? -Ека се появи до Джейдън и той посдкочи.
- Жено, няма ли да се откажеш от тези номера? После я прегърна.
- Колко сте пораснали само. Красавиците ми, а ти си възмъжал.
- Къде са Тревон и компания? - Попита Клара.
- На мисоя миличка, на мисия. Не ми отговори на въпроса младежо.
- Вече не, овладях способностите си и понякога понякога придружаваме Хенри на мисии или получаваме самостоятелни. Никак не е зле при военните.
- Гордея се с вас.
В двора се чуваха скандирания.
-Какво богове става отвън? - Меган се отправи към изхода.
Кавъв хаос цареше в двора.... Имаше сбиване. Участниците... Блекови и Картрайтови срещу ловната група. Ека побесня и използва нещо което се молеше никога да не използва. Преобрази се в пра... пра дядото на Роман - останал под името Трошача Блек.
Причини нечовешка болка на всеки участник в сбиването без да ги щади. След като зяпачите бяха притихнали, а побойниците умирени Ека се показа в истинския си вид. Слаба, сбръчкана жена с дълга сива рехава коса и буреносни очи сякаш задържащи ада. Обърна се към ловната групичка.
- Вие сте тук отдавана. Какво ви става.?
- Един от тях се натискаше със сестра ми. - каза момче с рижа коса. Коленичило в тревата и свело глава.
- Делора?
- Опитах да го отблъсна Ека, но нахалникът... - жената вдигна пръст, момичето също бе колебичило до брат си.
- Кой от вас гаменчета е въпросният нахалник? Дима и Иван едновременно вдигнаха ръце.
- Ейй... Сменяла съм пелените на баба ви и на баща ви, не ме правете на глупачка.
- Аз бях - отново в един глас.
В такъв случай се молете да имате способността на майка си и да се лекувате или на баща си и да сте наследили дара на Трошача, жената не каза нищо повепе само замахна с ръка и се чу пукане на кости и писъците на двамата братя.
- Останалите защо се сбихте?
- Защитавахме приятелуте си.
- Никой не закача братовчедите ни безнаказано.
- Поздравление. Научихте един урок оше първия ден тук. А някои си припомниха урока
- Който е? - попитаха Мария и Кристина Алварадо.
- Семейство и Приятелство. На това се крепи живота тук. За онези които не знаят, коленичите в присъствие на по старши от вас в знак на почит. А сега да обядваме. Каза жената, но щом се врътна вместо старица на около 200г- хаха поне на толкова я оприличаваха.. Пред тях подскачаше малко момипенце на 4г. Всички закрачиха към трапезарията. Само Блекови, Алварадо и Картрайтови останаха на двора. Натръшкаха се на тревата до синовете на Роман и оживено коментираха на какво бяха станали свидетели. Прекараха доста време там. Бяха странна гледка група хлапета сгушени едно о друго шушукащи нещо. По късно щяха да разберат какво точно се бе случило в този момент.... Как братовчедите им се бяха въстановили почти веднага, каква беше онази особенна топлина около тях. Бяха изплашени, но и готови да се сбият с всеки дръзнал да ги погледне.
- Изглежда имаме група новаци. - каза някой и всипки сопиха на крака горови да се сбият, но видяха млад мъж на около 20 и жена облечена в перен костюм.
- Нека да позная. - каза младежът - момчето на Лили и Хенри - Посочвайки единственото русо петно сред морето от тъмни коси.Алек, пристъпи карчка пред другите.
Къдрушката и очилатката са Дъщерите на леля Ди и чичо Тео. Мария и Кристина отстъпиха крачка на зад.
Двамата застъпници са Дима и Иван. Поздрави на кръсниците ми Леля Софи и чичо Роман. Кой остана...
Вие двамцата - сочеше към Дариус и Дина- сте децата на чичо Тай и леля Ники. - Дина се сгуши в Дариус.
Италианската жилка си остава дори на половина да сте Блек, нищо че сте интернешънъл италиано- американци родени в Египет - сочеше към Ясмин и Джевад.
- Излиза, че за да ви предпазят са крили че сте преродени.- колкото добре толкова и зле. - каза жената
- Останаха двете хубавици на чичо Кейси и леля Сара. - гледаше към Деспина и Диана. И последни но не по важност Виктор и Катарина. Поздрави на леля Кори и чичо Крис.
- Тоооваа... Започна да пелтечи Катарина
- Май ни е в повече !? - довърши Виктор.
- Елате на чаша чай и домашни бисквити....Извинете, ако има печатни грешки, приятно четене и дано ви хареса😘
ESTÁS LEYENDO
Преродените 2 Нова Генерация
AventuraАко сте пропуснали началото ,погледнете „Преродените " Те бягаха ,за да се спасят . Сега е време да се върнат у дома... Не са сами . Новото поколение е с тях . Демони от миналото ,тайни ...само малка част от това с което ще се сблъскат Преродените...