Докосване

50 9 0
                                    

Виктор догони Мариа до стаята и се вмъкна преди тя да затвори врата. Момчето заключи вратата и
без предупреждение я събори вурху леглото.

Да, но момичето бе бойно и не му се остави.( За такива ситуации Виктор си имаше жокер.)Започна да я гъделичка. ( поне действаше когато със сестра му се караха за дистанционното
- Предай се. - предложи момчето
- Никога! - изписка и се засмя с глас
-Предай се! -  настоя момчето. - като не спираше да гъделичка Мариа. Приближи устните си опасно близо до тези на момичето.
-Да бе. - прошепна момичето
- Предай се. - истински Картрайт - нахален и досаден -Какво, "Да"?
- Предавам.. Ммм... - Виктор - не напразно името му означаваше победител-не я остави да довърши и я целуна.
Някой се опита да влезе вътре.
Двамата се озоваха в дата каря на стаята. От коридора се разнесоха виковете на Кристина
-Отваряй или ще... - Виктор отключи и се шмугма край побеснялата версия на сладката Мариа.
-Оооо.... имаш да обясняваш малката.    Защо Виктор беше в стаята ни? Защо се бяхте заключили? И защо леглото ми е... Мили боже! Натискала си се с братовчед си?! На моето легло!?
-Технически погледнато е братовчед само на Дима и Иван, заради това, че леля Софи и леля Сара са сестри. Както и на Диана и Деспинааа...ааау, оу, ейй.
Тина (Кристина) налагаше сестра си с възглавницата така ожесточено че се разхвърча пух.
-Откачалка! - извика Мариа кикотейки се
-Куку- извика ѝ Тина през смях. Когато се успокоиха  Тина гушна сестраси
-Ейй, според мен не е редно, но искам да си щастлива. Обаче не искам да страдаш и да ти разбие сърцето един Картрайт.
- Сестро. Забравяш нещо. Ние на половина сме Алварадо и на половина Блек. Няма да се оставя да ми разбие сърцето и то един Картрайт. Всъщност последния. Останалите са момичета... така че наистина е последния от линията.
-Слизаш ли за вечеря? - попита Тина когато стигна прага на стаята
-Само да си сменя блузата и идвам. 
По време на вечерята неколцина на масата бяха съмнително притихнали.
-Човече разбихме ги. - Дима се радваше на победата.
-Я не злорадствай - Иван  бе от загубилия отбор
-Ако не беше Джевад щяхте да ни биете, но братовчеда не е играл баскет. - Обади се Алек и с Дима си дадоха пет през масата.
Хийт също се бе включил към загубилия отбор.
- Виктор, Кат, нищо не казвате.
-Защото няма нищо за казване. - Виктор пое удара вместо сестра си. - Сигурен ли си Виктор, когато се прибрах...-Залия нацели слабото му място.
-Телефонът ми умря. Мариа го удави с лимонада - дали бе ядосан или просто можеше да се преструва
-Глупакът ми съсипа новата блуза.-Мариа явно се включи в играта
-Ще ми излезе по евтино от нов телефон.
-  Звучи интересно - Залия пак се заяде - Но имам чуството, че има още нещо.
-Аа да! Иван затръшна вратата в лицето на баба и дядо Картрайт  Залия се задави с бирата си.
-Той...? Какво..?
-Докато ти беше в музея тук станаха доста неща. - обади се Рейвън, но дали беше умно да изтъква отсъствието на сродната си душа
-А, ти къде беше? - Богове! Как така, тази дребничка жена, успя да матира този мъж с едно изречение.
-Бях у Грифин, помагах му за колата. Пък и когато излязох още спяха!
-Бабче, недей сега. Обадих му се и на секундата се появи. - Дина веднага се застъпи за дядо си.
-Ще има ли филмова вечер? -Ясмин опита да смени темата и изглежда се получи. Но момчетата искаха да гледат борба или нещо подобно, а момичетата искаха филм. Спорът продължи, докато миеха чиниите. Накрая момичетата се преместиха в една от стаите на горния етаж и си избраха някаква екшън комедия. Този път Деспина и Диана предложиха да слязат за пуканки и лимонада.  Диана успя да си изпроси един пакет с чипс от момчетата, но това щеше да ѝ коства 2 дни пране на момчетата.
Горката. Кой да предположи тези върлини сменят дрехите си по 5 пъти на ден. Или го правеха нарочно?
Но да се върнем на филмовата вечер. След филма момичетата си правиха разкрасителни маски и фотосесия по пижами. По някакво не писано правило се засякоха с момчетата в коридора и последва
истеричен смях, който сигурно се е чул поне през две къщи. Но когато къщата утихна и лампите бяха загасени. Един от обитателите ѝ така и не заспа.
Ясмин виждаже призраците на още трима младежи. Две момчета и едно момиче. Два от призраците бяха на малко момиче и малко момче, на не повече от 4 или 5 годинки. Те искаха да си играят с нея. Ясмин само седеше в леглото и не смееше дори да мигне. После се появи и призракът на момче, както и на момичето от гората. Но кой и защо ги убива. Прекалено много, бяха прекалено много.
Ясмин събра кураж и слезе на долния етаж. Реши да спи на дивана, на пуснат телевизор и светнати лампи. Обаче призраците я последваха и там. Искаха да играят с нея, или да говорят. Беше странно. Използваха телепатия. Но само, за да кажат къде са телата им. После казаха че Той идва и че ако ги завари тук ще ги измъчва... Но кой? За кого говореха... За миг се появи онова чаровно момче което често и се присънваше и докосна ръката ѝ.

За миг я заля страх, но после страхът бе изместен от вихрушка от спомени

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

За миг я заля страх, но после страхът бе изместен от вихрушка от спомени... Не нейните, а на призрака. Това леля Ди ли беше?! И леля Софи.. и Дейв... Но всичко изчезна заедно с призрака. Единственото което успя да ѝ каже преди това бе, че трябва да се пази от основателите и изчезна.
Просто супер! Цяла нощ се взира в една точка. Някъде в ранни зори тя заспа, но тогава се чуха виковете.
-Вън, вън...
-Нищо не видях.. Кълна се... Близначките пак откачат. След малко някой се стовари отгоре ѝ и след миг близначките Алвародо връхлетяха с викове.
В целия този бъркоч от ръце, крака  и викове се оказа Виктор.
-Помощ. Поомоощ.. Леле... Маамоо... Аууу...
Момичетата здравата го налагаха, но Ясмин също отнесе няколко удъра с възглавницата преди да изпълзи от дивана и да иде в другия край на хола.
-Вие, луди ли сте бе? - Залия и Рейвън надничаха от спалнята на долния етаж. Виктор се възползва от разсейването на близначките и грабна Мария, преметна я през рамо и хукна към задния двор. Залия, Рейвън, Кристина и Ясмин хукнаха след тях по пижами, за да видят как Виктор мята Мариа в басейна.

Преродените 2 Нова ГенерацияTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang