Ние Не Го Правим Така

53 6 9
                                    

След сутрешното къпане в басейна двама получиха задачата да се справят със закуската. 
Докато се преобличаха двете откачалки в дома на семейство Блек се появиха... Тревон, Дейв, Ред, онази червенокосата и Джейдън, Клара и Меган.
Още с влизането чуха, Залия да раздава нареждания, а Рейвън да си поръчва кралска закуска. Стигайки до хола видяха две от внучките им да подреждат.

- Хей, хей! Къде е малкото ни братче? - попита Мег
- Тука да не е вилняло торнадо?  -каза Ред гледайки купчините с възглавници по пода.
- Нещо такова. - измънкаха момичетата и продължиха да нареждат възглавници.

А на горния етаж в коридора някой си крадеше момент на единение и целувка.

- Това е лудост. - прошепна момичето
-Нека съм луд тогава - отвърна момчето и сля устните им.

По стълбите се чуха стъпки и двамата се разделиха. Разминавайки се с Клара двамата гледага в земята, а тя се завъртя, закачливо им смигна и направи знак с ръка сякаш дърпа цип на устата си.

- Вие двамата... - запопна Рейвън - ще правите закуската, а ние с гостите ще обсъдим нещо.

- За да не ми потрошите кухнята ще съблюдавам процеса по приготвянето. - Дали баба им не подозираше нещо.

Мария за момент спря да диша. Ужас! Дали щяха да ги разделят? Родителите им сигурно щяха да са бесни.  Картрайт не са толкова лоши?Налии? Дали не беше само увлечение?

Виктор имаше сестра и куп братовчеди, би напраеил всичко, за да я предпази, но Мариа... Да, струваше си, да се забърка в неприятности . Ами ако някой разбере... Дали щяха да изгонят всички Картрайт? Ах... Мариа, Мариа... Сладката усмивка и тези примамващи устни. - стига глупчо, стегни се. Не мисли за момичето по този начин... Тя е роднина. Най вероятно има някакво проклятие и за това. Избий си я от главата.
Залия ни върна в реалността..
- Хайде или ще получим залуската на вечеря.
Портокалов фреш
Бекон
Яйца на очи
Сандвичи с онова свинско...
Кафе
Чай
Някой си беше поръчал палачинки, а един гений искаше полента
Хаа и макарони със сирене ама сладки и запечени във фурната...
- Сестра ми ще измиеш ли чиниите? - Виктор се провикна когато сестра му нина през кухнята за да си вземе чиния
- Мечтай си. Може да си по голям с година, но не командваш ти - Кат му се оплези и излезе.
Мариа само се подсмихна и повсигна вежда.
- Какво?
-Нищо. Нищо не съм казала!
- Хмм...

Преродените 2 Нова ГенерацияDonde viven las historias. Descúbrelo ahora