Панаирът

45 7 2
                                    

След траурната процесия и един куп ритиали по освещаване и прогонване на зли сили Блекови най - сетне се прибраха. Уморени от цялото това изпитание младежите искаха единствено да спят. Получиха своето бойно кръщение. Знаеха на какво са способни, знаеха че могат да разчитат един на друг и това им стигаше.
Някъде в късния след обяд се бяха наспали и стремително бяха нападнали хладилника.
Баба им дочу следния разговор...

-Почти е краят на лятото. Какво ще правите? - Деспина седеше на плота и мажеше филийките за сандвичите.

- Смятам да си почивам. - Алек каза с умора в гласа, докато нареждаше сиренето на филиката подадена от братовчедка си. - предаде чинията на следващия

- Така е. Без повече драми и приключения. Пъшен релакс и нищо друго. - Виктор редеше  различни меса според изискванията на братовчедите си.

- Да си почиваме докато можем. Последна или предпоследна година в гимназията. А само по себе си е страшничко.- Кристина /Тина- мятайки резенче домат върху поредния сандвич.

- Да имаше как да не се забъркваме в такива неща повече никога. -каза Мария, която плесна и горната филия върху домата.
-подавайки го на братовчед си Иван

- Миковълнова или на грил тостера? - попита момчето държейки чинията.

- О! Този е за мен. Мятай го в тостера - каза Дима докато пържи яйцата - това е последното рохко яйце,останалите ще са изпържени от двете страни.

- Студените напитки са почти готови. - подвикна Кат/Катарина

- Тадам и последната пижа също е готова. - Джевад тържествено метна кърпата на рамо сшед като остави тавата на плота.

- Хора. Трябва да опитате новата ми салата с гриловани зеленчуци. Мисля че заковах дресинга. - Ясмин понесе купата към трапезарията.

- Някой ще ми каже ли колко още трябва да се вари тая царевица? - Диана се въртеше около грамадната тенджера

- Хей, някой ще ми помогне ли? Слафоледът се разтече и ще изпусна проклетата диня - Дина изпуфтя от прага.

- Секунда! - извика Дариус, излизайки от трапезарията. - Днес той го раздаваше като сервитьор.
- Само не изпускай нищо на пода. Дай това- пое огромната диня- и прибери сладоледа, за да не го пием със сламки.

Даам голямото семейство изискваше много храна. Особено ако има тинейджъри с бушуващи хормони и вълчи апетит.

Преродените 2 Нова ГенерацияWhere stories live. Discover now