6. kapitola

392 11 4
                                    

Hlasité klepání Hermionu následující den překvapilo. Z předchozího jednání Malfoye a Zabiniho usoudila, že prostě vtrhnou do pokoje, kdy se jim zachce. Když ale otevřela dveře, nestál za nimi ani jeden z nich. Místo toho spatřila Theodora Notta. Nervózně polkla a rozhlédla se. Nikdo další tam nebyl.

„Nejsou tady," řekl Nott, „zrovna řeší nějaké důležité záležitosti, ale mám se o tebe postarat." Z jejího nervózního postoje musel vycítit její nejistotu, protože zastrčil hůlku do pouzdra v rukávu a ležérně se opřel o dřevěný rám. „Poslali ostatní pryč. Jsem jediný komu věří natolik, abych tu zůstal s tebou sám."

„To, že ti důvěřují oni, znamená jen, že bych neměla já," odpověděla mu a kousek couvla.

Nott se usmál. „Nemám o tebe takhle zájem," prohlásil a zvedl ruce před sebe, „a i kdybych měl, vím moc dobře, co by se stalo, kdybych se tě dotkl."

Uvolnila se, ale stále zůstala ve střehu. „Malfoy by tě popravil, zatímco Zabini by mě přinutil, abych se na to dívala," pronesla sarkastickým tázavým tónem a zkřížila paže před sebou.

Nottovy rty se zkřivily do pobaveného úšklebku. „Upřímně, kdybych si mohl vybrat, tak bych byl raději, kdyby mě zabil Draco. Nikdy si zjevně neviděla zuřit Blaise. Jeho metody jsou... o dost pomalejší."

Hermiona si nikdy nepředstavovala, že by Zabini něco takového udělal. Ve škole nepatřil ke zmijozelům, co vyvolávali konflikty s nebelvíry. Kdyby v šestém ročníku netvořili dvojici v lektvarech, ani by si ho pravděpodobně nevšimla. Nezačali by spolu aférku a teď by mu nemusela znovu čelit. Za těch pět let se změnil. Ve chvíli chladnokrevné popravy těch tří mužů stál naprosto klidně za ní, ani sebou při vyřknutí kletby neškubl.

„Proč jsi tady," zeptala se Notta a zahnala myšlenky na indigově modrý intenzivní chtivý pohled.

„Předpokládám, že se nudíš," pronesl, „chtěl jsem ti ukázal sídlo."

Zamračila se. „Nehodlají mě snad držet tady v ložnici, abych náhodou neutekla?"

Nott se zasmál. „Tenhle dům je dobře střežený. Kromě hlídače je kolem Fidéliovo zaklínadlo a silný magický štít," informoval ji, „a kdyby to nestačilo, aby tě to zastavilo. Tak Draco s Blaisem použili ještě speciální kouzlo na tebe." Když na něj nechápavě pohlédla, zvedl její pravou ruku a ukázal na její zápěstí.

Vytřeštila oči. Jak si tohohle mohla nevšimnout. Museli to na ni vložit včera, když spala. Vypadalo to jako tetování, ale při bližším zkoumání pocítila i magii skrývající se za ním. Význam černých elegantně tvarovaných písmen M a Z jí byl okamžitě jasný. Cejch. Znamení vlastnictví.

„Magie ve značce ti zabrání opustit hranice pozemku a vstoupit do některých místností," pokračoval Nott, „ale jinak můžeš, kam chceš

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Magie ve značce ti zabrání opustit hranice pozemku a vstoupit do některých místností," pokračoval Nott, „ale jinak můžeš, kam chceš." Uhnul stranou, aby mohla vyjít z pokoje. „Půjdeme?"

Hlas oceánuKde žijí příběhy. Začni objevovat